صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اداره مراکز و خدمات اجتماعی گفت: امیدواریم در سال جاری، برای جمع آوری و ساماندهی کودکان کار از وَن‌های تخصصی با حضور کارشناسان فعال در زمینه کودک استفاده شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رئیس اداره مراکز و خدمات اجتماعی شهرداری مشهد که به همراه معاون دادستان مرکز استان خراسان رضوی و سرپرست مجتمع قضایی حمایتی شوق زندگی مشهد برای بازدید به اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ رفته بودند، اظهارداشت: با توجه به حساسیت موضوع آسیب‌های اجتماعی و با توجه به رفاه حال شهروندان و زائران مشهد الرضا (ع) در این بازدید مقرر شد تا اطلاع رسانی بر اثر تماس‌های مردمی، در حوزه کودکان کار و آسیب‌های اجتماعی مثل، معتادین متجاهر و متکدیان، به محض اعلام به سیستم کارشناسان اجتماعی ارجاع داده شود.

عباس نظافت در این باره گفت: برای تسریع در عملیات جمع آوری توسط نیرو‌های گشت که به صورت روزانه انجام می‌شود، اعلام از طریق بی سیم نیز صورت می‌گیرد.

او ادامه داد: بر این اساس، در نظر داریم تا با برگزاری همایشی برای مخاطبینی که در حوزه کودکان کار با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ تماس گرفته‌اند، آن‌ها را از روند پیگیری آسیب دیدگان اجتماعی در حوزه کودکان کار مطلع کنیم و به عنوان کنش‌گران حوزه اجتماعی پیگیرِ نکات و سوالات‌شان در این حوزه هستیم.

رئیس اداره مراکز و خدمات اجتماعی درباره وَن‌های تخصصی برای جمع آوری و ساماندهی کودکان کار گفت: تمامی افرادی که از ابتدا در این زمینه اقدام می‌کنند باید افرادی متخصص در حوزه روانشناسی کودک باشند، امید به خدا این اتفاق امسال رقم خواهد خورد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.