صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تأمین و نصب تجهیزات ایمنی در پارکینگ توحید مشهد

  • کد خبر: ۲۴۹۹۹۹
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
شهردار مشهدمقدس از تأمین و نصب تجهیزات ایمنی در پارکینگ توحید خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف اظهار داشت: یکی از مشکلات در هسته مرکزی مشهد به‌ویژه در میدان شهدا کمبود جای‌پارک خودرو است؛ برهمین اساس بر تأمین آن تأکید داریم.

وی افزود: در همین راستا، پروژه مشارکتی احداث پارکینگ توحید سال ۹۹ در زمینی به مساحت ۷۹۰۰ مترمربع در ابتدای خیابان توحید در ۱۷ طبقه درحال اجرا است.

شهردار مشهدمقدس ادامه داد: از این تعداد ۷ طبقه پارکینگ، طبقه همکف به مساحت ۵ هزار متر مربع تجاری و ۹ طبقه نیز مسکونی خواهد بود.

قلندرشریف خاطرنشان کرد: از مجموع ۷ طبقه پارکینگ با ظرفیت ۱۴۷۰جای پارک، ۵ طبقه پارکینگ با ظرفیت هزار و پنجاه جای پارک عمومی و دو طبقه نیز با ظرفیت ۳۵۰جای پارک اختصاصی خواهد بود.

وی افزود: عملیات عمرانی پارکینگ‌های عمومی در پنج طبقه منفی، تمام شده و در مرحله تامین و نصب تجهیزات ایمنی و تهویه‌ها قرار دارد.

شهردار مشهدمقدس ادامه داد: پروژه مشارکتی مسکونی و تجاری پارکینگ میدان شهدا (توحید) که زمین و پروانه آن را شهرداری مشهد تامین کرده است؛ ییش از ۶۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

قلندرشریف در پایان گفت: ارزش ریالی این پروژه بیش از ۶۲۴میلیارد تومان است که ۳۰.۶۶ درصد سهم شهرداری و ۶۹.۳۴ درصد نیز سهم سرمایه گذار است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.