افتتاح چهار مرکز نوآوری شهری در مشهد| بزرگداشت روز جهانی خلاقیت و نوآوری برگزار شد مدیران جدید فرهنگسرا‌های شهرداری مشهد منصوب شدند ایستگاه شریعتی مشهد، پرازدحام‌ترین ایستگاه مترو مشهد شد | ساعات شلوغی مترو مشهد تشکیل دو شهر جدید در اطراف مشهد قطعی شد | تعیین‌تکلیف نهایی پرونده شهرستان بینالود در آینده نزدیک شاهد عینی توسعه مشهد در عهد مظفری | درباره کوچه «سرآسیا» که روزگاری محل اجتماع «اصحاب سراچه» بوده است خراسان رضوی رتبه‌ی اول کشوری در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت قاچاقچی لوازم یدکی حدود ۴۴ میلیارد ریال جریمه شد توقیف ۴۲۰ خودرو حادثه‌ساز در جاده‌های خراسان رضوی (یکم اردیبهشت ۱۴۰۴) پروژه اتصال خیابان امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز مشهد تابستان ۱۴۰۴ به بهره‌برداری می‌رسد اجرای ریزپروژه‌های متعدد در بوستان‌های بزرگ مشهد | خانه‌موزه «ملک» در باغ وکیل‌آباد مشهد، در آستانه بهره‌برداری ایجاد بیش از ۳۰۰ مزرعه شهری در بوستان برکت مشهد هوای ۹ منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار دارد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۴) شاه‌مقصود‌های فلکه دوم گلشهر مردم چشم‌به‌راه بازگشت بی‌آرتی‌ها به خیابان فارغ‌التحصیلان مشهد شهرداری مشهد حامی حمل‌ونقل پاک | راه‌اندازی ایستگاه شارژ دوچرخه و موتور برقی در سال ۱۴۰۴ معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد: رویکرد شهرداری تقویت رابطه بین شهرداری و سرمایه‌گذاران است حضور استاندار خراسان رضوی در جمع کودکان تحت حمایت مؤسسه توانبخشی همدم انعقاد اولین قرارداد سرمایه‌گذاری بازی‌های کابلی در چهار بوستان شهر مشهد + فیلم ثبت تخلف بیش از ۱۳ هزار موتورسیکلت‌ در مشهد عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: سیاست‌های شورای ششم در حوزه مدیریت پسماند در مسیر تحقق است سهم ۷۳.۳ درصدی پراید از خودرو‌های آلاینده در مشهد
سرخط خبرها

شهردار مشهد: ٧٠ درصد تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ گلایه از دیگر نهاد‌ها بود+ویدئو

  • کد خبر: ۲۴۹۲۰۲
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱
شهردار مشهد: ٧٠ درصد تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ گلایه از دیگر نهاد‌ها بود+ویدئو
شهردار مشهد گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری، ۷۰ درصد تماس‌ها نامرتبط به خدمات شهرداری بوده است.
بیتا سخایی
خبرنگار بیتا سخایی

به گزارش شهرآرانیوز، محمد رضا قلندر شریف درحاشیه بازدید از پایانه مسافربری امام رضا ضمن تشکر و قدردانی از تمام همکاران در حوزه حمل و نقل، اظهار کرد: خدا را شاکریم عمری داد که بتوانیم محرم و صفر دیگری را تجربه کنیم و خدمتی انجام دهیم. ایام محرم و صفر ایام عشق و دلدادگی است.

وی افزود: در حوزه حمل و نقل برون شهری در دو و سه روز آینده پیک خواهیم داشت و وظایف همکاران سخت و پر رنگ‌تر خواهد بود. جمعیت مشهد در این ایام دو تا سه برابر شد و این نشان دهنده این است که اگر بدون برنامه بودیم نمی‌توانستیم این جمعیت را مدیریت کنیم.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه در حوزه‌های نظافت، رفت و روب، فرهنگی اکران‌های شهری، حمل و نقل شهری، ۳۲ هزار نیرو خدمت رسان بودند تا این خدمات ارزنده به زائران و مجاوران انجام شود، گفت: اربعین را پشت سرگذاشتیم و پاکبانان شهرداری مشهد و سایر نیرو‌های انسانی شهرداری بسیار تخصصی و با برنامه ریزی خدمت کردند.

شهردار مشهد داد: ۴۵۰ نیروی پاکبان بدون حق ماموریت و تنها با در نظر گرفتن پاداش معنوی و عشق و دلدادگی در دمای ۵۰ درجه خدمت رسانی کردند و نشان دهنده‌ی تلاش خالصانه و صادقانه نیرو‌های شهرداری مشهد است.

وی گفت: در نظارت بر تاکسیرانی و خدمت رسانی ۱۲ هزار راننده گلایه‌هایی بود که ممکن است یک یا دو نفر متخلف باشند و بی انصافی است که  زحمات ارزنده تعداد زیادی از رانندگان تاکسی و اتوبوس نادیده گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه شهروندان و زائران هر خدمتی را ضعیف ببینند، به شهرداری ربط می‌دهند، تاکید کرد: طی تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری، ۷۰ درصد تماس‌ها نامرتبط به خدمات شهرداری بوده است و از ضعف سایر نهاد‌ها سرچشمه گرفته که به مدیرانشان منتقل می‌کنیم.

قلندر شریف ادامه داد: امسال انتقال زائران از ملک آباد تکلیف شهرداری نبود، یا در حوزه اسکان و سایر خدمات هرچند وظیفه ما نبود، اما ورود داشتیم و خدمت رسانی کردیم. تاکسیرانی با پایان رسیدن خدمات دهه صفر، برای بازگشایی مدارس و سرویس دهی به دانش آموزان برنامه ریزی دقیق داشته باشد.

وی از همکاران در حوزه حمل و نقل درخواست کرد و گفت؛ برای آغاز سال تحصیلی برنامه ریزی کنید و لطفاً برنامه ریزی سرویس‌ها در ماه مهر را به خوبی انجام دهید، زیرا مهم است و از فردا ویژه وارد این حوزه شوید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->