افزایش خدمات حمل و نقل شهرداری مشهد بر مناطق تفرجگاهی مشهد پایش لحظه‌ای ترافیک مشهد در ایام خاص با تجهیزات هوشمند پیش‌بینی جمع‌آوری ۱۹۰۰ تن زباله در مشهد همزمان با روز طبیعت آماده‌باش نیروهای فضای سبز مشهد همزمان با روز طبیعت مشهد الگوی ملی زیباسازی شهری است محمد معتمدی: رویداد «نورنما» گامی مثبت و امیدآفرین در مشهد است برنامه‌های متنوع شهرداری مشهد برای ایجاد «شادی مومنانه» در ماه رمضان مشارکت بیش از ۱۱ هزار نفر در پویش مردمی «مشهد مهربان» برپایی ۱۷ ایستگاه استقبال از زائران در جاده‌های خراسان رضوی آماده‌سازی ۳۹ بوستان شهری مشهد برای روز طبیعت آلودگی هوای مشهد در ۱۰ منطقه (۱۱ فروردین ۱۴۰۴) استاندار خراسان رضوی: تشکیل باشگاه حرفه‌ای برای ورزش مشهد اولویت است + فیلم تلاش مدیریت شهری، تحقق نشاط مؤمنانه برای زائران و مجاوران است ضیافت نور و رنگ و تصویر در جشن بزرگ «نورنما»| آیین افتتاحیه بزرگ‌ترین نمایش ویدئومپینگ کشور در مشهد برگزار شد+ویدئو شهردار مشهد مقدس: جشنواره رمضان، فرصتی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی بود پیش بینی ۳۵۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران و مجاوران به مقاصد تفرجگاهی در روز طبیعت شهردار مشهد مقدس: هدف جشنواره نورنما ایجاد حال خوب برای زائران و مجاوران است تقدیر استاندار خراسان رضوی از برگزاری جشنواره نورنما در مشهد جام رمضان شاخص‌ترین رویداد ورزشی مشهد است ویدئو| مراسم افتتاحیه نخستین رویداد ملی نورنما و جشن بزرگ عیدانه در عرصه میدان شهدا مشهد در حال برگزاری است
سرخط خبرها

شهردار مشهد: ٧٠ درصد تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ گلایه از دیگر نهاد‌ها بود+ویدئو

  • کد خبر: ۲۴۹۲۰۲
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱
شهردار مشهد: ٧٠ درصد تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ گلایه از دیگر نهاد‌ها بود+ویدئو
شهردار مشهد گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری، ۷۰ درصد تماس‌ها نامرتبط به خدمات شهرداری بوده است.
بیتا سخایی
خبرنگار بیتا سخایی

به گزارش شهرآرانیوز، محمد رضا قلندر شریف درحاشیه بازدید از پایانه مسافربری امام رضا ضمن تشکر و قدردانی از تمام همکاران در حوزه حمل و نقل، اظهار کرد: خدا را شاکریم عمری داد که بتوانیم محرم و صفر دیگری را تجربه کنیم و خدمتی انجام دهیم. ایام محرم و صفر ایام عشق و دلدادگی است.

وی افزود: در حوزه حمل و نقل برون شهری در دو و سه روز آینده پیک خواهیم داشت و وظایف همکاران سخت و پر رنگ‌تر خواهد بود. جمعیت مشهد در این ایام دو تا سه برابر شد و این نشان دهنده این است که اگر بدون برنامه بودیم نمی‌توانستیم این جمعیت را مدیریت کنیم.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه در حوزه‌های نظافت، رفت و روب، فرهنگی اکران‌های شهری، حمل و نقل شهری، ۳۲ هزار نیرو خدمت رسان بودند تا این خدمات ارزنده به زائران و مجاوران انجام شود، گفت: اربعین را پشت سرگذاشتیم و پاکبانان شهرداری مشهد و سایر نیرو‌های انسانی شهرداری بسیار تخصصی و با برنامه ریزی خدمت کردند.

شهردار مشهد داد: ۴۵۰ نیروی پاکبان بدون حق ماموریت و تنها با در نظر گرفتن پاداش معنوی و عشق و دلدادگی در دمای ۵۰ درجه خدمت رسانی کردند و نشان دهنده‌ی تلاش خالصانه و صادقانه نیرو‌های شهرداری مشهد است.

وی گفت: در نظارت بر تاکسیرانی و خدمت رسانی ۱۲ هزار راننده گلایه‌هایی بود که ممکن است یک یا دو نفر متخلف باشند و بی انصافی است که  زحمات ارزنده تعداد زیادی از رانندگان تاکسی و اتوبوس نادیده گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه شهروندان و زائران هر خدمتی را ضعیف ببینند، به شهرداری ربط می‌دهند، تاکید کرد: طی تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری، ۷۰ درصد تماس‌ها نامرتبط به خدمات شهرداری بوده است و از ضعف سایر نهاد‌ها سرچشمه گرفته که به مدیرانشان منتقل می‌کنیم.

قلندر شریف ادامه داد: امسال انتقال زائران از ملک آباد تکلیف شهرداری نبود، یا در حوزه اسکان و سایر خدمات هرچند وظیفه ما نبود، اما ورود داشتیم و خدمت رسانی کردیم. تاکسیرانی با پایان رسیدن خدمات دهه صفر، برای بازگشایی مدارس و سرویس دهی به دانش آموزان برنامه ریزی دقیق داشته باشد.

وی از همکاران در حوزه حمل و نقل درخواست کرد و گفت؛ برای آغاز سال تحصیلی برنامه ریزی کنید و لطفاً برنامه ریزی سرویس‌ها در ماه مهر را به خوبی انجام دهید، زیرا مهم است و از فردا ویژه وارد این حوزه شوید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->