«نهضت آسفالت» در مشهد؛ تحقق ۴ میلیون مترمربع روکش معابر تا پایان خرداد ۱۴۰۴ پیگیری تأمین منابع مالی در قرارگاه راهبری و تحول در مدیریت منابع شهری مشهد حسامی: از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای روشنگری درباره جنایات رژیم صهیونیستی استفاده کنیم سرویس‌دهی ویژه ناوگان اتوبوسرانی مشهد در روز‌های عرفه و عید سعید قربان (۱۵ و ۱۶ خردادماه ۱۴۰۴) محدودیت‌های ترافیکی مراسمات دعای عرفه و نماز عید قربان ۱۴۰۴ در مشهد اعلام شد کدام مراکز معاینه فنی در مشهد، ۱۴ و ۱۵ خرداد ۱۴۰۴ فعال هستند؟ دستگاه حفار خط سه مترو مشهد در نزدیکی ایستگاه امامیه قرار دارد مشهد، پیشتاز توسعه مسیر‌های دوچرخه‌سواری در کشور با ۲۲۰ کیلومتر زیرساخت بازگشت تیم ملی دوومیدانی به کشور در غیاب حاشیه‌سازان وضعیت عارف آقاسی مشخص شد خیابان ثامن‌الائمه (ع) مشهد تعریض می‌شود قیمت افغانی به تومان و دلار، امروز (سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۴) ۱۱ پروژه در بوستان جهانشهر مشهد در حال اجراست آماده‌سازی فضای شهر مشهد به‌مناسبت سالگرد رحلت امام‌خمینی(ره) ثبت یک روز آلوده دیگر در مشهد (۱۳ خرداد ۱۴۰۴) نگاهی به وقایع روز‌های پیش و پس از قیام ۱۵‌خرداد ۱۳۴۲ در شهر مشهد | شروع سرنگونی پیش‌بینی ۶ مرکز مجاز توسط شهرداری مشهد برای ذبح دام در عید قربان ۱۴۰۴ صرفه‌جویی زمانی و ریالی شهروندان با تبدیل میدان شهید کاوه مشهد به چهارراه جهش بی‌سابقه در زیرساخت‌های هوشمند مشهد امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه برای برگزاری مشترک کنفرانس مدیریت شهری در مشهدمقدس سرویس‌دهی رایگان متروی مشهد در روز‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۶ خردادماه ۱۴۰۴
سرخط خبرها

شهردار مشهد: ٧٠ درصد تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ گلایه از دیگر نهاد‌ها بود+ویدئو

  • کد خبر: ۲۴۹۲۰۲
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱
شهردار مشهد: ٧٠ درصد تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ گلایه از دیگر نهاد‌ها بود+ویدئو
شهردار مشهد گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری، ۷۰ درصد تماس‌ها نامرتبط به خدمات شهرداری بوده است.
بیتا سخایی
خبرنگار بیتا سخایی

به گزارش شهرآرانیوز، محمد رضا قلندر شریف درحاشیه بازدید از پایانه مسافربری امام رضا ضمن تشکر و قدردانی از تمام همکاران در حوزه حمل و نقل، اظهار کرد: خدا را شاکریم عمری داد که بتوانیم محرم و صفر دیگری را تجربه کنیم و خدمتی انجام دهیم. ایام محرم و صفر ایام عشق و دلدادگی است.

وی افزود: در حوزه حمل و نقل برون شهری در دو و سه روز آینده پیک خواهیم داشت و وظایف همکاران سخت و پر رنگ‌تر خواهد بود. جمعیت مشهد در این ایام دو تا سه برابر شد و این نشان دهنده این است که اگر بدون برنامه بودیم نمی‌توانستیم این جمعیت را مدیریت کنیم.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه در حوزه‌های نظافت، رفت و روب، فرهنگی اکران‌های شهری، حمل و نقل شهری، ۳۲ هزار نیرو خدمت رسان بودند تا این خدمات ارزنده به زائران و مجاوران انجام شود، گفت: اربعین را پشت سرگذاشتیم و پاکبانان شهرداری مشهد و سایر نیرو‌های انسانی شهرداری بسیار تخصصی و با برنامه ریزی خدمت کردند.

شهردار مشهد داد: ۴۵۰ نیروی پاکبان بدون حق ماموریت و تنها با در نظر گرفتن پاداش معنوی و عشق و دلدادگی در دمای ۵۰ درجه خدمت رسانی کردند و نشان دهنده‌ی تلاش خالصانه و صادقانه نیرو‌های شهرداری مشهد است.

وی گفت: در نظارت بر تاکسیرانی و خدمت رسانی ۱۲ هزار راننده گلایه‌هایی بود که ممکن است یک یا دو نفر متخلف باشند و بی انصافی است که  زحمات ارزنده تعداد زیادی از رانندگان تاکسی و اتوبوس نادیده گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه شهروندان و زائران هر خدمتی را ضعیف ببینند، به شهرداری ربط می‌دهند، تاکید کرد: طی تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری، ۷۰ درصد تماس‌ها نامرتبط به خدمات شهرداری بوده است و از ضعف سایر نهاد‌ها سرچشمه گرفته که به مدیرانشان منتقل می‌کنیم.

قلندر شریف ادامه داد: امسال انتقال زائران از ملک آباد تکلیف شهرداری نبود، یا در حوزه اسکان و سایر خدمات هرچند وظیفه ما نبود، اما ورود داشتیم و خدمت رسانی کردیم. تاکسیرانی با پایان رسیدن خدمات دهه صفر، برای بازگشایی مدارس و سرویس دهی به دانش آموزان برنامه ریزی دقیق داشته باشد.

وی از همکاران در حوزه حمل و نقل درخواست کرد و گفت؛ برای آغاز سال تحصیلی برنامه ریزی کنید و لطفاً برنامه ریزی سرویس‌ها در ماه مهر را به خوبی انجام دهید، زیرا مهم است و از فردا ویژه وارد این حوزه شوید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->