شهردار مشهد: ٧٠ درصد تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ گلایه از دیگر نهاد‌ها بود+ویدئو ویدئو| گلایه مسافران از نبود و قیمت‌های بالای بلیت در پایانه مسافربری مشهد در روز پایانی صفر خدمات رسانی ۱۵۰ دستگاه ناوگان پشتیبان اتوبوسرانی مشهد در دهه آخر صفر شهردار مشهد مقدس: مدیریت هفت میلیون زائر و بیش از سه میلیون مجاور بدون بروز کمبود از برکت حضور ثامن الحجج(ع) است+ویدئو ترافیک پرحجم و روان مبادی خروجی مشهد در روز پایانی صفر (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) + فیلم ثواب زیارت در مشهد با ثواب زیارت حج مقایسه شده است ناصحی: وظیفه موکب داران از سراسر کشور آشنایی مردم با زیبایی‌های فرهنگ و کلام رضوی است پنتاگون: هنوز خطر حمله ایران علیه اسرائیل وجود دارد مدیرعالی حرم مطهر رضوی: رکورد تشرف روزانه به حرم امام‌رضا(ع) شکسته شد + فیلم خدمت‌رسانی موکب بنیاد فرهنگی شهدای بولوار شاهنامه در سه‌راه فردوسی مشهد حضور بانوان آتش‌نشان داوطلب در حرم مطهر رضوی در سالروز شهادت امام‌رضا(ع) آخرین وضعیت ترافیکی خیابان‌های مشهد (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) برپایی غرفه خدمات هوشمند شهروندی در عرصه میدان شهدا توسط شهرداری مشهد شهرداری مشهد نقشی کلیدی در توسعه زیرساخت‌های زیارتی ایفا کرده است ظرفیت پارکینگ‌های هسته مرکزی مشهد تا دو روز آینده تکمیل است (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) خدمت‌رسانی ناوگان تاکسی صلواتی سازمان تاکسی‌رانی از ساعت ۱۱ امروز به‌مناسبت شهادت امام‌رضا(ع) قول وزیر راه برای پیگیری و اجرای قطار سریع‌السیر تهران ـ مشهد | خدمت رسانی شایسته مدیریت شهری مشهد به زائران + فیلم اسکان ۲٠ هزار زائر در بوستان غدیر مشهد اسکان زائران امام‌رضا (ع) در بوستان بزرگ جهان شهر مشهد آمده‌ام تو به داد دلم برسی ۲۲ زندانی نیازمند در سالروز شهادت امام‌رضا(ع) از زندان مرکزی مشهد آزاد شدند استقبال بی‌نظیر زائران از کمپ غدیر | اسکان بیش از ۹۴ هزار نفر از اربعین تا امروز (۱۴ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهردار مشهد: ٧٠ درصد تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ گلایه از دیگر نهاد‌ها بود+ویدئو

  • کد خبر: ۲۴۹۲۰۲
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱
شهردار مشهد: ٧٠ درصد تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ گلایه از دیگر نهاد‌ها بود+ویدئو
شهردار مشهد گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری، ۷۰ درصد تماس‌ها نامرتبط به خدمات شهرداری بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد رضا قلندر شریف درحاشیه بازدید از پایانه مسافربری امام رضا ضمن تشکر و قدردانی از تمام همکاران در حوزه حمل و نقل، اظهار کرد: خدا را شاکریم عمری داد که بتوانیم محرم و صفر دیگری را تجربه کنیم و خدمتی انجام دهیم. ایام محرم و صفر ایام عشق و دلدادگی است.

وی افزود: در حوزه حمل و نقل برون شهری در دو و سه روز آینده پیک خواهیم داشت و وظایف همکاران سخت و پر رنگ‌تر خواهد بود. جمعیت مشهد در این ایام دو تا سه برابر شد و این نشان دهنده این است که اگر بدون برنامه بودیم نمی‌توانستیم این جمعیت را مدیریت کنیم.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه در حوزه‌های نظافت، رفت و روب، فرهنگی اکران‌های شهری، حمل و نقل شهری، ۳۲ هزار نیرو خدمت رسان بودند تا این خدمات ارزنده به زائران و مجاوران انجام شود، گفت: اربعین را پشت سرگذاشتیم و پاکبانان شهرداری مشهد و سایر نیرو‌های انسانی شهرداری بسیار تخصصی و با برنامه ریزی خدمت کردند.

شهردار مشهد داد: ۴۵۰ نیروی پاکبان بدون حق ماموریت و تنها با در نظر گرفتن پاداش معنوی و عشق و دلدادگی در دمای ۵۰ درجه خدمت رسانی کردند و نشان دهنده‌ی تلاش خالصانه و صادقانه نیرو‌های شهرداری مشهد است.

وی گفت: در نظارت بر تاکسیرانی و خدمت رسانی ۱۲ هزار راننده گلایه‌هایی بود که ممکن است یک یا دو نفر متخلف باشند و بی انصافی است که  زحمات ارزنده تعداد زیادی از رانندگان تاکسی و اتوبوس نادیده گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه شهروندان و زائران هر خدمتی را ضعیف ببینند، به شهرداری ربط می‌دهند، تاکید کرد: طی تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری، ۷۰ درصد تماس‌ها نامرتبط به خدمات شهرداری بوده است و از ضعف سایر نهاد‌ها سرچشمه گرفته که به مدیرانشان منتقل می‌کنیم.

قلندر شریف ادامه داد: امسال انتقال زائران از ملک آباد تکلیف شهرداری نبود، یا در حوزه اسکان و سایر خدمات هرچند وظیفه ما نبود، اما ورود داشتیم و خدمت رسانی کردیم. تاکسیرانی با پایان رسیدن خدمات دهه صفر، برای بازگشایی مدارس و سرویس دهی به دانش آموزان برنامه ریزی دقیق داشته باشد.

وی از همکاران در حوزه حمل و نقل درخواست کرد و گفت؛ برای آغاز سال تحصیلی برنامه ریزی کنید و لطفاً برنامه ریزی سرویس‌ها در ماه مهر را به خوبی انجام دهید، زیرا مهم است و از فردا ویژه وارد این حوزه شوید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->