صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گزینه «کنجد» در فروش نان در «نانینو» اضافه شد

  • کد خبر: ۲۵۰۰۳۰
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
نانوایان طبق نرخ‌نامه‌ای که ارائه می‌شود، باید نان را عرضه کنند و در صورت تخلف، دستگاه‌های تعزیراتی و بازرسی با آن‌ها برخورد قانونی خواهند کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران، با اشاره به افزایش قیمت نان گفت: پس از اعلام قیمت جدید، نظارت‌ها تشدید و با هرگونه تخلفی توسط دستگاه‌های تعزیراتی و نظارتی برخورد قانونی خواهد شد.

وی با بیان اینکه با اعلام قیمت جدید نظارت بر اجرای آن تشدید می‌شود، اظهار کرد: ما مکلف هستیم که قانون را اجرا کنیم.

وی تاکید کرد: نانوایان طبق نرخ‌نامه‌ای که ارائه می‌شود، باید نان را عرضه کنند و در صورت تخلف دستگاه‌های تعزیراتی و بازرسی برخورد قانونی و اعمال قانون خواهند کرد.

گفتنی است، بر اساس آخرین نرخ‌های اعلام شده قیمت نان سنگک ساده از ۳ هزار تومان به ۵ هزار تومان افزایش یافته است. همچنین، قیمت نان بربری ساده با آرد نوع یک از یک هزار و ۸۰۰ تومان به ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و بربری ساده با آرد نوع دو از ۲ هزار و ۵۰۰ تومان به ۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

همچنین نان لواش با آرد نوع یک از پانصد تومان به هفتصد تومان تغییر قیمت یافت و لواش نوع دو نیز از ششصد و پنجاه به نهصد تومان رسید.

بر این اساس قیمت نان سنتی تافتون با آرد نوع یک از ۹۰۰ تومان به یک هزار و دویست و شصت تومان و نوع دو از یک هزار و دویست به یک هزار و پانصد تومان رسید. همچنین قیمت نان ماشینی تافتون با آرد نوع یک از هفتصد تومان به ۸۵۰ تومان و نوع دو از یک هزار تومان به ۱ هزار و دویست تومان تغییر یافت.

بنا به گفته رئیس اتحادیه صنف نانوایان سنتی تهران تغییرات قیمت‌ها با تأیید وزارت کشور در کارتخوان‌های مربوط به فروش نان به اجرا در آمده است.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.