صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ستاره اینتر چشم مونیخی‌ها را گرفت

  • کد خبر: ۲۵۰۱۷۳
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
بایرن مونیخ از همین حالا به دنبال جذب یک مدافع چپ مطمئن برای تابستان آینده است و به نظر می‌رسد که آنها گزینه اصلی‌شان را در سری‌آ ایتالیا پیدا کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فدریکو دی‌مارکو، ملی‌پوش ایتالیایی اینتر که این روز‌ها تیم ملی کشورش را در لیگ ملت‌های اروپا همراهی کرده و عملکرد خوبی هم در این تورنومنت داشته است، بهترین انتخاب مونیخی‌ها برای پست دفاع چپ نام گرفته است.

غول‌های آلمانی به دنبال یک مدافع چپ جدید هستند، زیرا انتظار می‌رود آلفونسو دیویس سال آینده به صورت رایگان از این تیم جدا شود. دیویس مدت‌هاست که به دنبال جدایی از بایرن است و شایعه پیوستنش به رئال مادرید در همین تابستان بسیار پررنگ شده بود. با این وجود جدایی او فعلا منتفی شد، اما با توجه به اینکه قرارداد او تابستان آینده با بایرن به پایان می‌رسد، به احتمال فراوان او در پایان فصل از غول آلمانی جدا شده و به صورت آزاد راهی مادرید خواهد شد.

در این شرایط مدیران بایرن که از تصمیم احتمالی مدافع کانادایی خود برای ترک باشگاه تقریبا مطمئن هستند، دی‌مارکو را گزینه جذابی برای جانشینی او می‌دانند. البته آنها کار دشواری در راضی کردن نراتزوری برای فروش این مدافع در پیش دارند، اما اوضاع مالی نه‌چندان خوب اینتری‌ها در یکی دو فصل گذشته شانس بایرن را برای موفقیت در این معامله افزایش می‌دهد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.