الاکلنگ‌بازی مدیریت استقلال وسط دعوای نکونام و شهریاری دربی تهران خارج از تهران موسیالا، جانشین جذاب دی‌بروینه در منچسترسیتی سپاهان - ملوان، در فولادشهر «کاملان» برای ۴ سال رئیس هیئت هاکی خراسان‌رضوی شد والیبال نشسته ایران قهرمان پاراالمپیک پاریس شد | هشتمین طلا تقدیم به هشتمین امام گیتاریست استقلال در راه اصفهان ایولو پتف در آستانه جانشینی نکونام نکونام: از استقلال می‌روم ولی زیر بار زیلیکیچ نمی‌روم پخش زنده بازی تیم ملی والیبال نشسته ایران برابر بوسنی در فینال پارالمپیک پاریس (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) مهرداد محمدی با استقلال قهر کرد| احتمال جدایی قوت گرفت بازگشت سسما به استقلال منتفی شد| درخواست دستمزد ۴۰۰ هزار دلاری مخالفت مدیران استقلال با اخراج زیلیکیچ| جنگ بالا گرفت اشک‌های خداداد بر پیکر بی جان پدر+عکس شعار حیا کن، رها کن علیه قلعه‌نویی| جایگاه متزلزل امیر در تیم ملی نتیجه بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی(۱۵ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| بی‌برنامه‌ایم آقای قلعه‌نویی
سرخط خبرها

موسیالا، جانشین جذاب دی‌بروینه در منچسترسیتی

  • کد خبر: ۲۴۹۵۳۰
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
موسیالا، جانشین جذاب دی‌بروینه در منچسترسیتی
جمال موسیالا، ستاره ۲۱ ساله بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد با این باشگاه به مشکل خورده است تا به هدفی جذاب برای منچسترسیتی تبدیل شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ موسیالا در آلمان متولد شد، اما در انگلیس بزرگ شد و فوتبال خود را در آکادمی دو باشگاه انگلیسی ساوتهمپتون و چلسی آغاز کرد. او در سال ۲۰۱۹ به آلمان بازگشت تا به مجموعه جوانان بایرن مونیخ بپیوندد. در عرض یک سال، موسیالا اولین بازی خود را در تیم بزرگسالان برای بایرن انجام داد و به سرعت خود را به عنوان یک بازیکن کلیدی برای باشگاه باواریایی معرفی کرد. این هافبک تهاجمی ۱۶۶ بازی برای بایرن در تمامی رقابت‌ها انجام داده و ۴۴ گل و ۳۱ پاس گل به ثبت رسانده است. در حالی که موسیالا یک چهره مرکزی در بایرن مونیخ بوده است، مذاکرات تمدید قرارداد بین این بازیکن و باشگاه با مشکل مواجه شده است. قرارداد فعلی این بازیکن ۲۱ ساله در تابستان ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد و خودداری او از تمدید آن منچسترسیتی را به جذب او امیدوار کرده است.

با توجه به اینکه کوین دی‌بروینه، ستاره خط میانی سیتی به آخرین سال قراردادش نزدیک می‌شود، قهرمانان فعلی لیگ برتر به دنبال جانشینی برای اوست. این بازیکن بلژیکی که در دهه گذشته نقش مهمی در درخشش سیتی داشته است، پس از پایان قراردادش در تابستان آینده، احتمالا به لیگ برتر عربستان خواهد رفت.

در این شرایط مدیران منچسترسیتی معتقدند که موسیالا استعداد و پتانسیل این را دارد که جانشین دی بروینه شده و خط میانی سیتیزن‌ها را تا سال‌ها بیمه کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->