صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سارقی که با فروش دوچرخه‌های سرقتی در سایت دیوار، نشانی منازل خریدار را شناسایی می‌کرد و دوباره همان دوچرخه را به سرقت می‌برد، با تلاش عوامل انتظامی مشهد دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فردی با مراجعه به نیرو‌های انتظامی مدعی شد دوچرخه‌ای را که ۲ روز قبل از طریق آگهی سایت دیوار خریده بود، از منزلش سرقت شده است! با اعلام این گزارش و با دستور سرهنگ روح ا... لطفی (رئیس کلانتری آبکوه) بلافاصله افسران دایره تجسس، تحقیقات گسترده‌ای را همزمان با بازبینی دوربین‌های مدار بسته آغاز کردند و به سرنخ‌هایی رسیدند که نشان می‌داد سارق دوچرخه شباهت عجیبی به فروشنده آن در سایت دیوار دارد!

به همین دلیل نیرو‌های انتظامی با کسب مجوز قضایی رصد‌های اطلاعاتی را ادامه دادند و موفق شدند محل سکونت فروشنده دوچرخه را در خیابان شهید طرحچی شناسایی کنند. طولی نکشید که افسران زبده دایره تجسس در یک عملیات هماهنگ و ضربتی وارد مخفیگاه متهم ۲۱ ساله شدند و او را دستگیر کردند.

این جوان که سوابق متعدد کیفری نیزداشت، ابتدا منکر سرقت شد و ادعا کرد او فقط دوچرخه را به شاکی فروخته است و دیگر از سرقت آن اطلاعی ندارد، اما وقتی با تصاویر خود در دوربین‌های مداربسته روبه رو شد، به ناچار سرقت دوچرخه را پذیرفت و گفت: با کلید مخصوصی که داشتم در منازل را باز می‌کردم و بی سر وصدا قفل دوچرخه را با قیچی آهن بری می‌بریدم و سپس آن را در سایت دیوار به فروش می‌گذاشتم.

زمانی که خریدار پیدا می‌شد و دوچرخه را به او می‌فروختم با شیوه‌های مختلفی نشانی منزل او را به دست می‌آوردم و دریک فرصت مناسب دوباره آن را به سرقت می‌بردم. 

این سارق جوان در حالی تاکنون به ۷ فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرده است که بررسی‌های بیشتر در این باره هنوز ادامه دارد.

منبع: خراسان

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.