صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تلگرام امروز با انتشار یک به‌روزرسانی رسیدن به ۱۰ میلیون مشترک پرمیوم را جشن گرفت، اما به نظر می‌رسد بعد از این آپدیت مشکلاتی برای تلگرام پرمیوم به وجود آمده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پیام‌رسان تلگرام با بیش از ۹۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های جدید را با هدف افزایش تجربه کاربر و توانمندسازی جامعه تولیدکنندگان، توسعه‌دهندگان و مشترکین ارائه کرد. این به‌روزرسانی، سیستم «استار» (Star) را برای کانال‌ها و گروه‌ها، همچنین عملکرد Instant View را برای مرورگر درون‌برنامه، اضافه می‌کند.

این به‌روزرسانی‌ها به مناسبت رسیدن تلگرام پرمیوم به مرز ۱۰ میلیون مشترک منتشر شده است. «ستاره‌های هدیه» به صاحبان کانال‌ها و گروه‌ها اجازه می‌دهد ستاره‌های تلگرام را هدیه دهند. این ستاره‌ها را می‌توان در اشتراک کانال‌های انحصاری، یا در بازی‌ها و برنامه‌های کوچک خرج کرد. 

براساس گزارش کاربران، بعد از این آپدیت برخی ویژگی‌های تلگرام پریمیوم در نسخه دسکتاپ با اختلال همراه شده است. درواقع کاربران نمی‌توانند در کانال‌ها و چت‌های شخصی خود از ویژگی‌‎هایی مانند ایموجی‎‌های پریمیوم استفاده کنند. این مشکل فقط در نسخه دسکتاپ به وجود آمده است. هنوز تلگرام درباره این اختلال و زمان رفع آن توضیحی نداده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.