نخستین عکس‌ها از گوشی شیائومی ۱۵ پرو منتشر شد آپدیت جدید تلگرام منتشر شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) مهم‌ترین خطرات وای‌فای رایگان برای کاربران پاسخ پازل امروز میجر (شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) احتمالا گوگل اندروید ۱۶ را زودتر از زمان معمول منتشر کند دستگیری دو مجرم که با آیفون‌های تقلبی از اپل ۲.۵ میلیارد دلار کلاهبرداری کرده بودند پاسخ پازل امروز میجر (جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳) پاسخ پازل امروز میجر (پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳) ایرانی‎‌ها در رتبه سوم باهوش‌ترین مردم جهان پاول دورف: تلگرام ارسال اطلاعات مجرمان به دولت‌ها را از سال‌ها پیش شروع کرده بود خرید هاست با بهترین قیمت و کیفیت (راهنمای انتخاب هاست مناسب برای وب‌سایت شما) دلیل تأخیر در زمان انتشار بازی Assassin’s Creed Shadows مشخص شد پاسخ پازل امروز میجر (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) زباله‌های الکترونیکی، نیمه تاریک فناوری | چه کسانی زباله الکترونیکی ایجاد می‌کنند؟   عکس و ویدئو از حمله موشکی سپاه به اسرائیل (۱۰ مهر ۱۴۰۳) دانشمندان ادعا می‌کنند همه‌گیری کرونا بر کره ماه تأثیر گذاشته است! حالا همه کاربران اندروید می‌توانند به Gemini Live دسترسی داشته باشند مایکروسافت نسخه جدید کوپایلوت را با ویژگی‌های جدید معرفی کرد | یک همراه هوش مصنوعی برای همه کاربران لباس فضانوردی چین برای فرود روی ماه رونمایی شد + ویدئو آیا موضوع رفع فیلترینگ به نتیجه می‌رسد؟ بریتانیا با تبدیل‌شدن به اولین کشوری که کاملاً زغال‌سنگ را کنار می‌گذارد چقدر ریسک کرد؟
سرخط خبرها

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۲۶۴۹
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹
آپدیت جدید تلگرام منتشر شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳)
در آپدیت جدید تلگرام که امروز منتشر شده است، کاربران می‌توانند برای دوستان خود هدیه بفرستند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ به‌علاوه، این پیام‌رسان پلتفرمی را برای کسب‌وکار‌ها راه‌اندازی کرده است تا بتوانند در ازای پرداخت هزینه‌ای اندک، شماره تلفن مشتریان خود را تأیید کنند. این به‌روزرسانی همچنین چت‌های ویدیویی را بهبود بخشیده و روش‌های جدیدی را برای گزارش محتوا اضافه کرده است.

با تلگرام هدیه بفرستید

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳)

کاربران تلگرام اکنون می‌توانند از طریق استارز به یکدیگر هدیه بدهند. کاربری که هدیه را دریافت می‌کند (مثلاً یک اثر هنری متحرک)، می‌تواند آن را در زبانه Gifts در پروفایل خود به‌نمایش بگذارد، یا آن هدیه را به استارز تبدیل کند. کاربر فرستنده نیز می‌تواند نام خود را در هنگام ارسال هدیه مخفی کند. البته گیرنده متوجه می‌شود که چه کسی به او هدیه داده، اما در صورت نمایش آن هدیه در پروفایل گیرنده، بقیه متوجه نام او نخواهند شد.

تأیید شماره

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳)

با توجه به اینکه تأیید شماره تلفن می‌تواند برای کسب‌وکار‌ها پرهزینه باشد، تلگرام پلتفرمی راه‌اندازی کرده است که می‌تواند به کاربر کد تأیید شماره بفرستد. هزینه ارسال کد به ازای هر کاربر برای کسب‌وکار‌ها ۰.۰۱ دلار است.

رابط بهتری برای تهیه گزارش

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳)

تلگرام می‌گوید روزانه میلیون‌ها محتوای ناقض قوانین را از این پلتفرم حذف می‌کند و امکان گزارش محتوا نیز برای همه کاربران فراهم است. حالا برای اینکه تیم اجرایی بتواند بهتر به این درخواست‌ها رسیدگی کند و هوش مصنوعی نیز در این زمینه عملکرد بهتری داشته باشد، منوی گزارش بهبود یافته است تا گزینه‌های بیشتری برای هر دسته‌بندی از گزارش‌ها داشته باشد. برای مثال، یک گزارش می‌تواند به‌جای اینکه تنها به‌عنوان «اسپم» ثبت شود، به‌صورت «کلاهبرداری یا اسپم > فیشینگ» ثبت شود.

قابلیت چت ویدیویی در iOS از پایه بازطراحی شده تا عملکرد بهتری داشته باشد و باتری کمتری مصرف کند. این یعنی دستگاه شما در حین تماس ویدیویی خنک‌تر خواهد بود.

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳)

نسخه اندروید تلگرام اکنون از پخش زنده از طریق RTMP پشتیبانی می‌کند. این یعنی کاربران می‌توانند کلید استریم بسازند و فید ویدیویی خود را به اپ‌های محبوبی مثل OBS Studio و Xsplit Broadcaster متصل کنند. این قابلیت قبلاً در دسکتاپ و iOS نیز در دسترس قرار گرفته بود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->