صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نکونام خوشحال از فشردگی بازی‌ها

  • کد خبر: ۲۵۰۲۳۸
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵
فشردگی بازی‌های لیگ برتر یکی از دلایل برکنار نشدن نکونام از استقلال است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام درحالی بار دیگر از سوی مدیران استقلال رای اعتماد گرفت و امیدوار به مربیگری در این باشگاه باقی ماند که به زعم کارشناسان و اهل فن فشردگی بازی‌های استقلال در ایام پیش رو یکی از مهم‌ترین دلایلی است که مدیران باشگاه استقلال را به سمت حمایت از این مربی سوق داده است. شاید اگر میان بازی‌های باقی مانده استقلال فاصله بیشتری وجود داشت، مدیران آبی برای برکناری نکونام به جمع بندی می‌رسیدند، اما درگیرشدید استقلال در لیگ نخبگان آسیا و لیگ برتر برنامه فشردگی را سبب شده و همین موضوع به دستمایه‌ای تبدیل شده تا مدیران آبی به دنبال ادامه همکاری با جواد نکونام باشند. در روز‌های پیش رو استقلال بازی‌های فشرده‌ای پیش رو دارد و نگاهی به برنامه استقلال در دو هفته آتی نشان می‌دهد استقلال ۴ بازی دشوار پیش رو دارد.


طبق برنامه استقلال باید دو دیدار در لیگ نخبگان برگزار کنند دراین ایام بازی دربی و تقابل با نساجی پیش روی این تیم خواهد بود. بسیاری معتقدند که فشردگی همین دو هفته رای به تداوم حضور نکونام تا پایان چهار بازی باقی مانده خواهد داد و تحت هر شرایطی خبری از تغییر سرمربی در استقلال نخواهد بود.

البته مدیران استقلال قطعا گزینه‌های را به اصطلاح درآب نمک خوابانده‌اند تا اگر اوضاع بحرانی شد، به جای نکونام بگمارند، اما بعید است که استقلال از بعد نتیجه گیری چنان پیش برود که درهمین دو هفته باقی مانده تصمیم گیران آبی ناچار به تغییرات در این باشگاه شوند.

لازم به یاد آوری است که استقلال ابتدا در نخستین بازی‌اش در لیگ نخبگان آسیا در تاریخ ۲۶ شهریور میزبان الغرافه قطر است. در ادامه، چهار روز بعد (۳۰ شهریور) باید در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف نساجی برود.

در ادامه برنامه فشرده استقلال، آبی‌ها چهارم مهر باید مقابل رقیب سنتی به میدان بروند و در نهم مهر هم باید در قطر به مصاف السد برود. درعین حال نیز بازی‌های آتی استقلال هم چندان با فاصله نخواهد بود و بعداز این چهار بازی که برای استقلال چالش آفرین است و احتمال تغییر درکادر فنی را به دلیل فشردگی کاهش خواهد داد، طی ۵ روز و حدفاصل ۹ تا ۱۴ مهر استقلالباید مقابل تیم‌های السد و هوادار قرار بگیرد. بعد ازآن هم برنامه فیفا دی خواهد بود و به مجرد پایان بازی تیم ملی استقلال در ۲۷ مهر و یک آبان باید با ذوب آهن والنصر بازی کند

تقویم بازی‌های آتی استقلال:

۲۶ شهریور: استقلال - الغرافه

۳۰ شهریور: نساجی - استقلال

۴ مهر: استقلال - پرسپولیس

۹ مهر: السد – استقلال

۱۴ مهر: هوادار-استقلال

۲۷ مهر: استقلال-ذوب آهن

۱ آبان: استقلال-النصر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.