سرخط خبرها

افشای دلیل حذف مهری از لیست نکونام

  • کد خبر: ۲۵۰۲۴۷
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
افشای دلیل حذف مهری از لیست نکونام
جواد نکونام به دلیل ضعف در بازیسازی سعید مهری را از فهرست بازیکنان مد نظر استقلال برای فصل جدید خارج کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید مهری، هافبک سابق استقلال به تازگی با باشگاه پرسپولیس قرار داد بسته تا به تعبیری به جدید‌ترن یاغی فوتبال ایران بدل شود.

مهری در شرایطی به رقیب سنتی استقلال پیوسته که شاید برخی انتظار داشتند او بار دیگر پیراهن استقلال را تن کند، اما این بازیکن خیل زود از فهرست ذهنی نکونام برای حضور در ترکیب این تیم خارج شد.

در ابتدای روز‌های نقل و انتقالات موضوع جذب مهری به نکونام پیشنهاد می‌شود، اما سرمربی استقلال به سرعت با بازگشت این بازیکن مخالفت و اعلام می‌کند که مهری از لحاظ بازیسازی در وضعیت ایده‌ال و استانداردی قرار ندارد و نمی‌توان انتظارات او را بر آورده سازد.

به همین دلیل مهری حتی وارد لیست ورودی نکونام هم نمی‌شود و در میان اولویت‌های او برای پوشیدن پیراهن استقلال جایی پیدا نمی‌کند. در واقع مسئله مهری برخلاف برخی رسانه‌ها که اعلام کردند، دستمزد بوده، چنین نیست و مهری به دلیل اینکه از سوی نکونام مورد تایید قرار نگرفت در لیست ورودی استقلال قرار نگرفت.

استقلال در پست مهری بازیکنان متعددی در اختیار دارد و سوابق این بازیکن در دوران حضورش در استقلال نیز نشان می‌دهد هیچ گاه موفق نشده خود را به عنوان یک هافبک طراح که مطلوب مربیان استقلال باشد، معرفی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->