صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای بازیکنان تیم ملی فوتسال در مسیر افتخار آفرینی برای کشورمان و شادی مردم، موفقیت مسئلت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی امروز سه‌شنبه (۲۰ شهریورماه) در مراسم بدرقه کاروان تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‎های جام‌جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان که در بارگاه قدس امام رضا (ع) انجام شد؛ با بیان اینکه از این بارگاه منور رضوی هیچ کس دست خالی و بی‌بهره بر نمی‌گردد، ابراز کرد: از خداوند متعال برای جوانان ایران عزیز در کاروان تیم ملی فوتسال سربلندی، موفقیت و افتخار آفرینی مسئلت می‌نماییم.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه جوانان ایرانی از استعداد و توانایی بالایی برخوردار هستند، ابراز کرد: دعای خیرما و مردم ایران بدرقه راه کاروان ورزشی کشورمان در این رقابت‎هاست، تا ان‎شاءالله با عنایت حضرت رضا (ع) و عزم و تلاش ورزشکاران کشورمان، باردیگر افتخار آفرینی و دل مردم را شاد کنید؛ سفرتان به سلامت و خداوند پشت و پناهتان.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی کشورمان نیز در این مراسم طی سخنان کوتاهی به آمادگی بالای بازیکنان فوتسال کشورمان اشاره و اظهار امیدواری کرد؛ فوتسال بار دیگر برای کشورمان افتخار آفرینی کرده و موجب شادی دل ملت ایران شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.