صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دو حادثه رانندگی در مشهد ۱۱ مصدوم برجای گذاشت

  • کد خبر: ۲۵۰۲۷۲
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ۲ حادثه تصادف و واژگونی خودرو که امروز به طور جداگانه در جاده تربت حیدریه- مشهد و داخل شهر مشهد، رخ داد و منجر به مصدومیت ۱۱ نفر شد، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد علیشاهی با اعلام این خبر افزود: در حادثه نخست، واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در جاده تربت حیدریه- مشهد- یک کیلومتری اسلام قلعه رخ داد پنج نفر را مصدوم کرد.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان، یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه دیگر تصادف یک دستگاه خودروی سواری پراید و کامیون حوالی ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصر امروز در خیابان پروین اعتصامی ۱۴ مشهد رخ داد که این حادثه منجر به مصدومیت ۶ نفر شد.

علیشاهی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد که ۲ مصدوم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به صورت سرپایی در محل درمان و چهار مصدوم دیگر توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.