بی بندوباری برخی فیلم‌های شبکه نمایش خانگی واکنش وزارت بهداشت را برانگیخت ویژگی‌های یک کوله پشتی مناسب برای دانش آموزان سقوط مرگبار زن جوان از روی پل نمایشگاه در مشهد (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) قتل زن ۶۰ ساله تهرانی به دست همسر رژیم غذایی برای کاهش خطر مرگ در سالمندان حجت الاسلام پژمانفر: شورای‌عالی انقلاب فرهنگی مانع ظلم به دانش آموزان شود رمزگشایی ۱۳ فقره سرقت در منطقه قاسم آباد مشهد(۱۸شهریور ۱۴۰۳) آتش‌سوزی کارخانه چینی در شهرک صنعتی توس مرگ جوان کاشمری در پی مشاجره لفظی آیا واقعاً تنیس سالم‌ترین ورزش جهان است؟ جزئیات تصادف مرگبار در محور خواف به تایباد (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) تصادف در محور قوچان به چناران با ۲ کشته و هفت مصدوم (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) تصادف مرگبار ۲ کامیون در کمربند سبز مشهد (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) بی عدالتی در محاسبه ۲ سال پایانی خدمت برای مستمری بازنشستگان | راهکار‌های متناسب‌سازی عادلانه حقوق بازنشستگان چیست؟ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به وزارت کار ابلاغ شد (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) | احکام جدید بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی صادر می‌شود؟ میانگین نمرات دانش‌آموزان در امتحانات نهایی ۱۴۰۳ اعلام شد| قبولی با نمرات ناپلئونی! تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ افزوده‌شدن قطار پنج‌ستاره همدان-مشهد به شبکه ریلی کشور (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) در مورد کمردرد چه می دانید؟| آیا کودکان هم کمردرد می شوند؟ ابلاغ طرح استقبال از مهر به استانداران ابلاغ دریافت عوارض ۱۰ یورویی از مسافران پرواز‌های خارجی بخشی از کسری بارش پاییز و زمستان گذشته در بهار امسال جبران شد
سرخط خبرها

فرمانده پلیس راه خراسان رضوی: خواب‌آلودگی راننده افغانستانی، علت تصادف اتوبوس در شرق سبزوار بود

  • کد خبر: ۲۴۹۶۸۷
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
فرمانده پلیس راه خراسان رضوی: خواب‌آلودگی راننده افغانستانی، علت تصادف اتوبوس در شرق سبزوار بود
فرمانده پلیس‌راه خراسان رضوی اعلام کرد: خستگی و خواب‌آلودگی راننده افغانستانی و بی‌توجهی به جلو، علت برخورد این خودرو جمعی با کامیون در شرق سبزوار بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرهنگ حسین میش‌مست با اشاره به حادثه‌ای که بامداد امروز در بزرگراه سبزوار - نیشابور روی داد، افزود: این اتوبوس حامل اتباع و مسافران افغانستانی بود که گویا از زیارت عتبات عالیات برمی‌گشته‌اند.

وی افزود: این حادثه ساعت پنج صبح امروز در ۵۰ کیلومتری شرق سبزوار روی داده است.

بنا به اعلام رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، در این حادثه جاده ای ۵۵ مسافر اتوبوس آسیب دیدند که ۵۰ نفر به صورت سرپایی درمان شده و پنج تن به بیمارستان اعزام شدند.

مدیر مرکز آموزشی درمانی امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار نیز گفت: پس از انتقال مصدومان و انجام اقدامات تخصصی و پاراکلینیکی، پنج نفر به دلیل شدت جراحات وارده در بخش های مختلف بیمارستان بستری و زیر درمان قرار گرفتند.

گفته شده است که از مجموع مصدومان یک نفر به دلیل شدت تروما در بخش مراقبت‌های ویژه، یک نفر در بخش جراحی مغز و اعصاب، یک مصدوم در بخش جراحی ارتوپدی بستری شد و ۲ نفر دیگر نیز در بخش اورژانس زیر نظر هستند.

تاکنون ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->