صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هادی رضایی: خوشحالم دوباره دست‌پر به مشهد برگشتم

  • کد خبر: ۲۵۰۳۶۶
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
سرمربی تیم والیبال نشسته ایران گفت: باور قلبی من این است ما هرچقدر هم کار فنی و تاکتیکی داشته باشیم قطعا این لطف و عنایت امام رضا (ع) است که باعث موفقیت ما شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، هادی رضایی سرمربی تیم والیبال نشسته کشورمان به همراه مهدی بابادی ملی پوش خراسانی والیبال نشسته پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ وارد مشهد شدند. هادی رضایی کسب عنوان هشتمین قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها را لطف و عنایت امام هشتم توصیف کرد و گفت: خوشحال هستم دوباره در مشهد حضور دارم و با دست پر به این شهر برگشتم، باور قلبی من این است ما هرچقدر هم کار فنی و تاکتیکی داشته باشیم قطعا این لطف و عنایت امام رضا (ع) است که باعث موفقیت ما شده است.

سرمربی تیم والیبال نشسته ایران ادامه داد: می‌توانید تیم‌ها و شرکت کننده‌ها را در هر دوره ببینید و آنالیز کنید، آنها در حال پیشرفت و بهتر شدن هستند، اما تیم ما هم هر دوره بهتر از دوره قبل می‌شود، ما تلاش می‌کنیم تا با تاکتیک‌های مختلف در هر دوره، حریفان و رقبا را کنترل می‌کنیم.

رضایی تصریح کرد: قبل از پارالمپیک در مشهد و در بارگاه امام رضا (ع) به همراه کل تیم برای کسب عنوان قهرمانی همدل بودیم تا بیشترین تلاشمان را بکنیم و امروز با عنایت امام رضا (ع) به این نتیجه دست پیدا کردیم و دوباره به کشورمان برگشتیم، از همه حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها ممنونم و امیدوارم نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.