سرخط خبرها

صحبت‌های رضایی در تالار مشاهیر والیبال + فیلم

  • کد خبر: ۲۹۵۴۸۸
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
صحبت‌های رضایی در تالار مشاهیر والیبال + فیلم
فیلم معرفی و صحبت‌های هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال‌نشسته، با توجه به غیبت او در مراسم فرش قرمز تالار مشاهیر والیبال، پخش شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم فرش قرمز تالار مشاهیر والیبال روز گذشته به میزبانی شهر بوستون در آمریکا برگزار شد. برگزاری این مراسم در حالی بود که هادی رضایی، سرمربی پرافتخار تیم ملی والیبال‌نشسته کشورمان که اخیراً موفق به حضور در این تالار شده، به دلیل عدم دریافت ویزا در آن حضور نداشت.

با وجود این مسئله، دو فیلم از هادی رضایی به عنوان اولین ایرانی در تالار مشاهیر والیبال، در مراسم مذکور پخش شد؛ فیلم اول مربوط به معرفی این مربی بود و در فیلم دوم نیز که رضایی خودش به دلیل غیبت ارسال کرده بود، توضیحاتی را درخصوص عضویت در این تالار بزرگ ارائه کرد.

هادی رضایی با ۲۱ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز، پرافتخارترین مربی تاریخ والیبال نشسته است. هدایت تیم ایران در ۶ پارالمپیک پیاپی (کسب ۴ طلا و ۲ نقره)، کسب ۷ مدال در مسابقات قهرمانی جهان (۴ طلا، یک نقره و ۲ برنز)، کسب ۴ طلای در بازی‌های پاراآسیایی، ۶ طلا در مسابقات باشگاه‌های جهان و ۳ طلا در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا، بخشی از افتخارات رضایی به عنوان سرمربی است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->