صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو مشهد گفت: با پایان تعطیلات تابستانی، بازار خودرو رونقی ندارد و معاملات به صفر رسیده است.

حسین حسینی در گفت و گو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره وضعیت بازار خودرو مشهد تصریح کرد: با توجه به اینکه در هفته‌های آخر تابستان هستیم و سفرها هم به اتمام رسیده است، بازار خودرو رونقی ندارد و معاملات به صفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های خودرویی ماه‌ها پول مردم را نگه می‌دارند و بدقولی می‌کنند، افزود: نمایندگی‌ها و شرکت‌های خودرو علی‌رغم دریافت مبلغ از مردم در بحث تحویل خودرو ماه‌ها بدقولی دارند و مردم دیگر اعتمادی به این شرکت‌های خودرویی ندارند. البته که دیگر آنچنان تفاوت قیمت در نمایندگی‌ها و بازار آزاد خودرو هم وجود ندارد و این تقاضا در بستر پیش‌فروش خودرو را هم تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

به گفته رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو مشهد، بازار خودرو تقریبا فصلی است و با توجه به اینکه از حجم سفرها کاسته شده، خرید و فروشی انجام نمی‌شود.

حسینی درباره پیش‌بینی بازار خودرو تصریح کرد: در نیمه دوم سال خودرو بازاری نخواهد داشت و با توجه به همزمانی نوروز با ماه رمضان و کاهش سفرها در این بازه زمانی هم فکر نکنم در این بازار خرید و فروشی انجام شود. باید اذعان داشت بازار خودرو تا بعد از تعطیلات خردادماه سال آینده رونقی نخواهد داشت.

به گفته وی، تا قبل از تعطیلات خردادماه سال جاری ما تعطیلی گسترده نمایشگاه‌های خودرو را داشتیم. اما در تابستان با انجام معاملات این تعطیلی‌ها به صفر رسید. مسلما از مهرماه با توجه به اینکه رونقی در این بازار نیست، دوباره تعطیلی‌ ها به صنف نمایشگاه خودرو باز خواهد گشت.

وی عنوان کرد: با توجه به حجم شکایات از نمایندگی ها و شرکت های خودرویی این تقاضا را داریم مردم را اغفال و وادار به ثبت نام نکنند چون در تحویل خودرو بسیار تاخیر دارند. مردم هم همینطور به این تبلیغات اعتماد نکنند.

به گفته حسینی، در بستر فضای مجازی، کلاهبرداری‌های زیادی انجام شده است. از مردم تقاضا داریم با دید بازتری خرید داشته باشند و به سایت‌های متفرقه عرضه خرید و فروش خودرو اعتماد نکنند و تا جایی که امکان دارد خودروها را از نمایشگاه‌های خودرو تحت پوشش ما که مجوز دارند خرید و فروش کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.