صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاملات برخط طلا قانونی شد

  • کد خبر: ۲۵۰۴۵۲
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
با راه‌اندازی سامانه هوشمند معاملات و انبارداری فلزات گرانبها، امکان خرید و فروش قانونی طلا به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته فراهم شد.

به گزارش شهرآرانیوز، امکان خرید و فروش قانونی طلا در بستر آنلاین با مجوز و نظارت وزارت صمت و بانک مرکزی فراهم شد که متقاضیان به صورت برخط و ۲۴ ساعته می‌توانند خرید و فروش کنند.

عبدالرضا عسگرخانی مجری طرح خرید و فروش طلا در سامانه هوشمند معاملات و انبارداری فلزات گرانبها اظهار کرد: امروز اقشار مختلف جامعه دغدغه حفظ ارزش دارایی‌های خود را دارند برای این منظور وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری دستگاه‌های اقتصادی و نظارتی، «سامانه سندباکس خرید، فروش و انبارداری فلزات گرانبها» را تدوین کرد.

وی افزود: این سامانه شرایطی را فراهم کرده که افراد به راحتی، با اطمینان و به صورت قانونی طلا را در اوزان مختلف تهیه و در صورت نیاز به صورت شمش، آنلاین خریداری کنند.

مجری طرح خرید و فروش طلا در سامانه هوشمند معاملات و انبارداری فلزات گرانبها ادامه داد: در این روش شرایطی فراهم شده که افراد بتوانند از خانه و محل کار خود با موبایل یا کامپیوتر معامله آنلاین طلا انجام دهند و در هر زمانی طلا پس‌انداز کنند و در صورتی که نیاز آن را تحویل گیرند.

وی تصریح کرد: یک مجموعه اولین و فعلاً تنها مجموعه‌ای است که توانسته مجوز‌های لازم برای فعالیت در سامانه هوشمند معاملات و انبارداری فلزات گرانبهای وزارت صمت را به همراه اینماد آن، دریافت کند؛ این امکان برای سایر مجموعه‌ها نیز وجود دارد که از خدمات انبار هوشمند بهره‌مند شوند.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.