صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

منابع رسانه‌ای از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک موتور سیکلت در جنوب لبنان و شهادت دو برادر لبنانی در این حمله خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه خبری المیادین به نقل از منابع محلی گزارش داد که یک موتورسیکلت در حال حرکت به سمت شهرک «البیاضه» در شهرستان «صور» واقع در جنوب لبنان بود که هدف پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

در همین راستا وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که «اسحاق» و «حسین علیان» دو برادر لبنانی در جریان این حمله جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

حمله رژیم صهیونیستی به یک موتور سیکلت در لبنان/ ٢ نفر به شهادت رسیدند + عکس
«اسحاق» و «حسین علیان»
ارتش رژیم صهیونیستی که از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۶ مهر ۱۴۰۲) ضربات سنگینی را به صورت روزانه از حزب‌الله لبنان دریافت کرده است، برای جبران این شکست هر از چندگاهی در اقداماتی کور، غیرنظامیان در جنوب این کشور را هدف قرار می‌دهد.

حزب‌الله لبنان نیز حملات به غیرنظامیان لبنانی را بی‌پاسخ نگذاشته و در واکنش به این جنایات حملات خود به شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال اراضی اشغالی و همچنین مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه را تشدید کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.