صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رویداد رسانه‌ای "مادران مقاومت" با حال و هوایی دخترانه در مشهد به کار خود پایان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیین اختتامیه رویداد رسانه‌ای "مادران مقاومت" که بیشتر حال و هوایی دخترانه داشت و حدود ۵۰ دختر ۱۲ تا ۲۴ ساله در آن شرکت کرده بودند امروز در مشهد به کار خود پایان داد.  

این رویداد که طرحی ملی است و از سوی مرکز راهبری امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی از چند ماه پیش در برخی استان‌ها برگزار شده است در روز‌های ۲۰ و ۲۱ شهریور ماه نیز از سوی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مشهد به راهبری سیدتقی عالمی، مدیر گروه هنری "شرح نو" برگزار شد.

به گفته عالمی، حضور دختران هنرمند در چنین رویدادی به ویژه آنها که تازه قدم در این مسیر گذاشته‌اند تجربه ناب و ارزشمندی است که می‌تواند شرکت کننده‌ها را توانمندتر کند.

این رویداد که با حضور دختران نوجوان و جوان با شور و نشاطی نوجوانانه برگزار شده، دهه نودی و هشتادی‌هایی را به چشم خود دیده است که هر کدام توانمندی‌های منحصر بفردی دارند و از دل تلاش دو روزه این ۵۰ نفر، ۲۷ اثر هنری به مرحله تولید رسیده است.

این آثار در قالب پوستر، استاپ موشن، موشن گرافی و ویدئو موشن با موضوع مادران و زنان مقاومت فلسطین تهیه شده است که قرار است در رسانه ملی و برخی خبرگزاری‌ها و فضای مجازی منتشر شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.