صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: با تلاش ماموران کلانتری شهیدآستانه پرست مشهد متهم به ۳۸ سرقت کامپیوتر خودرو شناسایی و دستگیر شد.

سردار احمد نگهبان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص سرقت لوازم جانبی خودرو اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت کامپیوتر خودرو در هسته مرکزی شهر مشهد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری شهید آستانه پرست با بررسی سرنخ‌های موجود و گشت‌های هدفمند به اطلاعاتی دست یافتند که منجر به شناسایی و ردزنی یک دستگاه خودروی سواری پراید شد.  

سردار نگهبان گفت: پلیس در این عملیات ساعت ۳ بامداد امروز  متهم را در حال سرقت کامپیوتر یک دستگاه خودروی سواری پراید دستگیر کرد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی و مواجهه با ادله پلیس و تصاویر به‌دست آمده از او در تعدادی از سرقت‌ها به ۳۸ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در خیابان‌های هسته مرکزی شهر مشهد و فروش آن‌ها به مبلغ ۸۰۰ هزار تومان به یک مالخر اعتراف کرده است.

سردار نگهبان اظهار کرد: در این عملیات با هماهنگی مرجع قضائی، مالخر  اموال سرقتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۲ دستگاه کامپیوتر خودرو، شش عدد باطری موتورسیکلت، یک عدد باطری خودرو، ۵ دستگاه دوچرخه و دیگر وسایل سرقتی به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.