صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قیمت جدید انواع نان در مشهد و خراسان رضوی اعلام شد که با افزایش ۲۵ درصدی همراه بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، در رصد میدانی شهرآرانیوز مشخص شد افزایش قیمت نان در دستگاه‌های نانینو در مشهد اعمال شده است. با توجه به صحبت‌های چندی قبل مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی مبنی بر افزایش ۲۵ درصدی نرخ نان، امروز در تماس تلفنی با محسن صیادی، مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی، هم این افزایش قیمت تایید شد.

وی خاطر نشان کرد: با اعلام قیمت جدید نان در مشهد و خراسان رضوی، تشدید نظارت‌ها بر عملکرد نانوایان در دستور کار بازرسان این مدیریت قرار گرفته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، برخورد قانونی و اعمال قانون انجام خواهند شد.

 

نوری زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، هم در این باره گفت: نرخ‌نامه جدید نان، از پنجشنبه هفته گذشته به نانوایی‌ها ابلاغ و در سراسر کشور اجرا شده است، خراسان رضوی آخرین استانی است که این طرح در آن عملیاتی شد.

نوری زاده افزود: افزایش هزینه اجاره مغازه و ۳۵ درصد دستمزد کارگران و حامل‌های انرژی، مهم‌ترین عوامل افزایش قیمت نان بوده است. افزایش قیمت نان مربوط به یارانه‌ای‌ها و نیمه‌یارانه‌ای‌ها بوده و نرخ آزادپزها تغییری نداشته است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.