صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

«چاد مک‌کوئین» فرزند «استیو مک‌کویین» پسر چهره افسانه‌ای هالیوود درگذشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «چاد مک‌کوئین» در سال ۱۹۸۴ با بازی در فیلم موفق «بچه کاراته‌کار» که در آن نقش داچ، دشمن شخصیت اصلی یعنی رالف ماکیو را بازی می‌کرد، به چهره شناخته شده‌ای در سینما بدل شد و در ادامه راه پدرش را در سینما و صحنه مسابقات موتورسواری دنبال کرد.

همسرش، جینی گالبریت با ادای احترام به چاد مک‌کوئین در صفحه اجتماعی خود نوشت: ««سفر شگفت‌انگیز او به عنوان یک پدر مهربان به راستی نمایانگر زندگی پر از عشق و فداکاری بود. عشق او به موتورسازی نه تنها استعداد استثنایی‌اش را نشان داد، بلکه به عنوان یک راه برای احترام به میراث پدرش عمل کرد که نشانی از ارزش‌های منتقل شده به او بود. او عشق، دانش و تعهد خود را به ما منتقل کرد و ما ادامه‌دهنده راه او و همچنین میراث پدربزرگ‌مان خواهیم بود».

چاد مک‌کویین همچنین از ازدواج قبلی خود، پسری به نام استیون آر. مک‌کویین دارد که او نیز برای بازی در سریال «یادگار خون‌آشام‌ها» شناخته می‌شود.

چاد مک‌کویین در دنباله فیلم موفق «بچه کاراته‌کار ۲» در سال ۱۹۸۶ نقش خود را تکرار کرد و در چندین فیلم دیگر نیز ظاهر شد و همچنین دو مستند درباره پدرش با عناوین «من استیو مک‌کویین هستم» در سال ۲۰۱۴ و «استیو مک‌کویین: مرد و لومان» در سال ۲۰۱۵ تهیه کرد.

چاد علاوه بر حرفه بازیگری سال‌ها در مسابقات حرفه‌ای از جمله مسابقه ۲۴ ساعته لومان و ۲۴ ساعته دیتونا شرکت کرد، اما به دلیل آسیب‌های متعددی که در این مسیر داشت دچار مشکل شد. او در سال ۲۰۱۰، کمپانی «مک‌کویین ریسینگ» را تأسیس کرد و این شرکت را با فرزندانش چیس و مدیسون اداره کرد که از طریق آن خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های سفارشی تولید می‌کرد و با صنعت سینما همکاری داشت.

استیو مک‌کوئین بازیگر سرشناس آمریکایی و پدر چاد مک‌کوئین که در دهه ۱۹۶۰ با فیلم‌های اکشن «هفت شگفت‌انگیز» و «فرار بزرگ» و همچنین فیلم معروف «پاپیون» در سال ۱۹۷۳ به شهرت رسید، در سال ۱۹۸۰ در مکزیک در سن ۵۰ سالگی و پس از جراحی برای خارج کردن یک تومور درگذشت.

منبع: ایسنا

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.