صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سریال معمایی «گردن زنی» به کارگردانی سامان سالور و تهیه‌کنندگی علی قربانزاده از دیروز ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ در شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سریال «گردن زنی» محصول تازه پلتفرم فیلم‌نت به کارگردانی سامان سالور، که از روز گذشته_جمعه بیست‌وسوم شهریور _پخش شد به داستان سرنوشت باران و نیما در شب عروسی‌شان می پردازد که با آزادی خلافکار سابقه‌داری به نام شاهرخ تغییر کرده و سبب فاش شدن رازهای خانوادگی بسیار زیادی پیرامون آنها و تک تک افراد خانواده‌های شان می‌شود.

اولین سریال سامان سالور با نام «گردن‌زنی» که در سکوت خبری تولید شده بود، در نمایش خانگی منتشر شد. سالور که پیش از این به عنوان کارگردان سینما هفت فیلم تولید کرده است، وارد نمایش خانگی و سریال‌سازی شده و «گردن‌زنی» را با همکاری علی قربان‌زاده در مقام تهیه‌کننده، ویژه پلتفرم فیلم‌نت ساخته است. فعلا قسمت اول این مجموعه شروع خوب و امیدوارکننده‌ای داشت و توانست حس کنجکاوی مخاطب را درباره سرنوشت شخصیت‌ها و ادامه قصه تحریک کند.

بازیگران:

کیسان دیباج، حسن معجونی، مهران غفوریان، سمیرا حسین پور، ترلان پروانه، رؤیا نونهالی و پژمان بازغی بازیگران این سریال هستند.

خلاصه سریال

سریال «گردن زنی» محصول تازه پلتفرم فیلم‌نت به کارگردانی سامان سالور، که از روز گذشته_جمعه بیست‌وسوم شهریور _پخش شد به داستان سرنوشت باران و نیما در شب عروسی‌شان می پردازد که با آزادی خلافکار سابقه‌داری به نام شاهرخ تغییر کرده و سبب فاش شدن رازهای خانوادگی بسیار زیادی پیرامون آنها و تک تک افراد خانواده‌هایشان می‌شود.

درباره قسمت اول

قسمت اول نشان می‌دهد که سامان سالور همان‌طور که در سینما موفق بوده، سریال‌سازی را هم بلد است. سریال در واقع از آخر شروع می‌شود. یک جنایت اتفاق می‌افتد و در قسمت‌های بعد با کمک فلاش‌بک، سریال به ما نشان می‌دهد که چرا شخصیت‌ها به این نقطه رسیدند.

معرفی شخصیت‌ها به موقع انجام می‌شود و ریتم کند یا تند نیست. در همان دقایق اول، نسبت آدم‌ها با هم و حتی احساساتشان نسبت به هم را متوجه می‌شویم. مثلا مانی از نیما دلخور است، گیسو دل خوشی از شوهرش ندارد و بهمن از نیما خوشش نمی‌آید.

قصه «گردن‌زنی» شخصیت‌های متعددی دارد و اکثر کاراکترها در قسمت اول سریال حضور داشتند. با توجه به آنچه در شروع سریال دیدیم، علاوه بر قصه اصلی این مجموعه، هرکدام از شخصیت‌های داستان نیز قصه‌ خاص خودشان را دارند. «مانی» برادر «نیما» دنبال انتقام از قاتل دخترش است، «مسعود» ناپدری «نیما» با زن جوانی در ارتباط است و پلیس جوان قصه نیز ظاهرا در گذشته به «باران» علاقمند بوده است. تعدد شخصیت‌ها و قصه‌های آنان نیز باعث می‌شود کنجکاوی مخاطب برای پیگیری «گردن‌زنی» بیشتر شود.

فیلمنامه‌نویس، کارگردان و تدوینگر در قسمت اول به هم کمک کردند و یک فضاسازی کلی نسبت به داستان و شخصیت‌ها ارائه می‌دهند. قلاب پایانی سریال هم ما را تقریبا برای دیدن قسمت بعدی ترغیب می‌کند؛ اما می‌توانست یک سکانس جنجالی‌تر در مورد ارتباط مانی و دختر در سایه باشد.

قسمت اول سریال گردن زنی، استانداردهای سریال‌سازی را رعایت کرده است. پوستر کلی فیلم شخصیت‌ها را به دور یک میز شام نشان می‌دهد. باران و نیما در مرکز تصویر هستند. این تصویر ما را به یاد شام آخر داووینچی می‌اندازد. اثر پخش شده در تمام ابعاد، احترام به مخاطب را نشان می‌دهد. البته امیدواریم که همین کیفیت تا پایان هم ادامه داشته باشد.



زمان پخش

سریال گردن زنی محصول تازه فیلم نت هر هفته روز جمعه ، ساعت ۱۲ ظهر از فیلم‌نت منتشر خواهد شد.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.