بازگشت عموهای فیتیله‌‌ای با «دوقلوها» موزه ملل شرق مسکو میزبان نمایشگاه نگارگری‌های تاریخی ایران می‌شود «ابراهیم اقلیدی» مترجم و محقق پیشکسوت درگذشت (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) + علت فوت «قصه‌های مجید»، «مینو»، «نوار زرد ۲» و «چک برگشتی» روی آنتن شبکه آی‌فیلم + زمان پخش مهران مدیری به تلویزیون بر می‌گردد؟ فیلم‌های مرحله نهایی داوری جایزه ایسفا معرفی شدند قسمت سوم «تلماسه» آخرین اثر «دنیس ویلنوو» خواهد بود؟ کارگردان نمایش «آدم کش»: تئاتر، بهترین محمل برای بیان موضوعات اجتماعی است «مقام نوایی» در موسیقی شرق خراسان در فهرست میراث فرهنگی ناملموس ایران ثبت شد شنا در برف انتشار استوری سینا حجازی در سوگ پدرش + عکس فیلم «سینما متروپل»، با بازی هومن برق‌نورد، کی اکران می‌شود؟ سری جدید «شام ایرانی» در راه تولید نواختن آهنگ «جنگ ستارگان» در فضا + فیلم گزارشی از رونمایی آلبوم جدید همایون شجریان هنرنمایی فریبرز عرب‌نیا در نقش یک افغانستانی در سریالی هالیوودی + فیلم
سرخط خبرها

«قصه‌های مجید»، «مینو»، «نوار زرد ۲» و «چک برگشتی» روی آنتن شبکه آی‌فیلم + زمان پخش

  • کد خبر: ۲۵۰۹۰۲
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
«قصه‌های مجید»، «مینو»، «نوار زرد ۲» و «چک برگشتی» روی آنتن شبکه آی‌فیلم + زمان پخش
شبکه آی‌فیلم فارسی، چهار سریال «قصه‌های مجید»، «مینو»، «نوار زرد ۲» و «چک برگشتی» را در جدول پخش خود قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بر این اساس مجموعه تلویزیونی «قصه‌های مجید» از پنجم مهر برای پخش در ساعت ۱۷ جایگزین سریال «دو پنجره» خواهد شد.

سریال «مینو» از ۳۱ شهریور جایگزین سریال «در خانه» می‌شود و هر روز ساعت ۱۸ به روی آنتن می‌رود.

همچنین مجموعه تلویزیونی «نوار زرد ۲» برای پخش از سوم مهر جایگزین سریال «سوران» خواهد شد و هر شب در ساعت ۲۰ پخش می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «چک برگشتی» هم از دوم مهر برای پخش در ساعت ۲۱ جایگزین سریال «زن بابا» خواهد شد.

«قصه‌های مجید»

این سریال یکی از خاطره‌انگیزترین آثار است که در ژانر کودک و نوجوان توسط زنده یاد کیومرث پوراحمد ساخته شده است. این سریال ماجرا‌های پسربچه نوجوانی را به تصویر می‌کشد که با مادربزرگش «بی بی» زندگی می‌کند، پسرکی که اهل شعر و شاعری است و با شیطنت‌هایش گاهی بی بی را کلافه می‌کند.

از جمله بازیگران آن می‌توان به زنده‌یاد پروین‌دخت یزدانیان، مهدی باقربیگی، جهانبخش سلطانی، جمشید صدری، مرتضی حسینی، علیمراد کیوانداریان و محمدعلی میاندار اشاره کرد.

«مینو»

مجموعه تلویزیونی «مینو» به کارگردانی امیر پوروزیری که در سال ۱۳۹۷ ساخته شده، در ژانر خانوادگی و عاشقانه است و داستان زندگی سه قهرمان به نام‌های «مینو»، «عماد» و «رضا» را روایت می‌کند که درگیر حوادث پیش از انقلاب می‌شوند. حوادثی که تا شروع جنگ تحمیلی ادامه پیدا می‌کند. این مجموعه، عاشقانه‌ای است که در تابستان و پاییز ۱۳۵۹، در روز‌های آغازین جنگ تحمیلی می‌گذرد و روایتی از عشق، خیانت و انتقام است که ناگهان با شروع جنگ، شکل دیگری پیدا می‌کند.

در این سریال بازیگرانی، چون عباس غزالی، مهدیه نساج، سیاوش طهمورث، محمود پاک‌نیت، پروانه معصومی، سلمان فرخنده و مالک سراج به هنرمندی پرداخته‌اند.

«نوار زرد ۲»

در خلاصه داستان این سریال به کارگردانی پوریا آذربایجانی آمده است که سرگرد کاوه کیهان این بار هم با پرونده‌های مختلفی روبه‌رو می‌شود، اما آنچه این معما‌های کوچک را بهم وصل می‌کند قصه‌های بزرگیست که به گذشته او برمی‌گردد و ....

در این سریال بازیگرانی همچون ایوب آقاخانی، حسام محمودی، پوریا پورسرخ، محمود پاک‌نیت، پوراندخت مهیمن، امیرحسین صدیق و ... حضور دارند.

«چک برگشتی»

در این مجموعه تلویزیونی امیرجعفری، ریما رامین‌فر، هدایت هاشمی، هومن برق‌نورد، یوسف صیادی، علی صالحی، امیر حمیدزاده، احمد مهرانفر، بهاره رهنما و فریبا نادری ایفای نقش کرده‌اند.

در این سریال به کارگردانی سیروس مقدم می‌بینید: لطیف به تازگی از زندان آزاد شده است و قصد دارد با فراموش‌کردن سوء‌سابقه خود برای امرار معاش شغل تازه‌ای دست‌وپا کند، ولی به دلیل سابقه منفی و خلافش کسی حاضر نمی‌شود به او کار دهد. مشکلات او با ماجرای یک چک برگشتی دو برابر می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->