صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هفتمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید حسین علوی‌مقدم امروز، ۲۴ شهریورماه، در جلسه سیاست‌گذاری برگزاری نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی در مشهد اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه در مشهد پس از وقفه‌ای که داشت، یک اتفاق بسیار خوب است. شورای ششم به دنبال احیای ورزش شهر است و خب این نمایشگاه را نیز بعد از ۱۰ سال دوباره احیا خواهیم کرد، چرا که نگاه ما این است برگزاری این نمایشگاه می‌تواند نقش موثری در معرفی جاذبه‌های کمتر دیده شده ورزش در حوزه‌های مختلف آن داشته باشد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۱ مهرماه ۱۴۰۳ و همزمان با هفته تربیت بدنی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد. اعتقاد داریم نمایشگاه مخصوصا نمایشگاه بین‌المللی مشهد ظرفیت بسیار خوبی برای اطلاع‌رسانی در خصوص اقداماتی که ما در حوزه مدیریت شهری انجام می‌دهیم، دارد.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد افزود: ما در این سه سال نتوانستیم از ظرفیت نمایشگاه در حوزه ورزش استفاده کنیم. این در حالی است که نمایشگاه ورزش می‌تواند پیشانی کار ما در حوزه اطلاع‌رسانی به مردم در بخش ورزش باشد. مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر مشهد می‌تواند برای نمایش اقداماتی که در این سه سال انجام داده از ظرفیت نمایشگاه ورزش استفاده کند.

علوی‌مقدم بیان کرد: در کنار اتفاقات ورزشی و دستگاه‌های مختلفی که می‌خواهند در نمایشگاه حضور داشته باشند می‌توانیم برای اطلاع‌رسانی اقدامات سه ساله حوزه ورزش در شهرداری از این نمایشگاه استفاده کنیم، البته شهرداری باید پای کار بیاید تا از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شود.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد، عنوان کرد: خاصیت این نمایشگاه این است که غیر از ایجاد فضای مفرح و بانشاط برای شهروندان، زیرساخت‌های حوزه ورزش برای مردم را نیز اطاع‌رسانی خواهد کرد.

در این نمایشگاه حضور فعالان ورزش افزایش پیدا می‌کند 

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد نیز در ادامه جلسه سیاست‌گذاری برگزاری نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی در مشهد اظهار کرد: هفتمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی از ۱۸ تا ۲۱ مهرماه ۱۴۰۳ همزمان با هفته تربیت بدنی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

فرزین سلطانی با بیان اینکه ما در گذشته حدود ۱۷ هزار بازدیدکننده برای نمایشگاه ورزش داشتیم، عنوان کرد: امسال در تلاش هستیم هم سطح حضور غرفه‌داران و فعالان حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی را افزایش دهیم و هم اینکه با تلاش‌های شورا و شهرداری بتوانیم رویداد خوب نمایشگاهی را رقم بزنیم. باید ظرفیت شهرداری و کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر را هرچه بیشتر برای نمایشگاه پای کار بیاوریم.

سلطانی افزود: در زمینه غنای هرچه بیشتر نمایشگاه رایزنی‌های خوبی را با وزارت ورزش و جوانان انجام دادیم. با وزارت صمت و اداره کل تجهیزلت ورزشی در حال تعامل هستیم تا تولیدکننده‌های واقعی حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی را در نمایشگاه داشته باشیم.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد بیان کرد: هفته آینده با وزارت ورزش و جوانان در تهران رایزنی می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم حضور فدراسیون‌های ورزشی را در نمایشگاه بین‌المللی مشهد داشته باشیم. از وزیر ورزش و جوانان دعوت می‌کنیم از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم کمیسیون‌های تخصصی مجلس به ویژه کمیسیون فرهنگی و صنایع در نمایشگاه حضور داشته باشند تا زمینه تعامل و رویارویی هرچه بهتر تولیدکنندگان با مسئولان عالی کشور فراهم شود که بتوانند مسائل و مشکلات خود را در فرصت نمایشگاه با مسئولان مجلس و دولت مطرح کنند.

سلطانی اضافه کرد: این نمایشگاه علاوه بر ماهیت خود، خروجی مثبتی در زمینه قرارداد‌های اقتصادی هم در زمینه پیوست‌های فرهنگی و هم حوزه فعالیت‌‎های کاری مرتبط با این بخش دارد. پیوست فرهنگی هر نمایشگاه به خصوص نمایشگاه ورزش را در دستور کار داریم.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت تربیت بدنی آستان قدس رضوی، دانشگاه فردوسی مشهد، آموزش و پرورش و سپاه در دستور کار ما قرار دارد. جلسات مستمری خواهیم داشت تا رویداد فاخر نمایشگاهی را در مشهد رقم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه تاالان ۱۴۰۰ متر جذب داشتیم، تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که به حدود ۴۰۰۰ متر و بالاتر افزایش پیدا کند. از ظرفیت سایر ارکان و نهاد‌های آموزشی کشور در نمایشگاه استفاده خواهیم کرد. امیدواریم بتوانیم فعالیت‌های ارزنده شهرداری و شورای شهر در زمینه توجه ویژه به ورزش را اطلاع‌رسانی کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.