صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مراسم بزرگداشت آغاز ولایت عهدی امام زمان(عج) با حضور کودکان و نوجوانان دختر در حاشیه شهر مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، عصر امروز، در گلزار شهدای ده دی، محله پورسینا مشهد که از مناطق کم برخوردار این شهر است، مراسمی شاد و متنوع با حضور کودکان، دختران و مادرانی اهل ایمان به مناسبت آغاز ولایتعهدی امام زمان (عج) با عنوان "اجتماع سربازان کوچک امام زمان (عج) و مادران تمدن ساز" برگزار شد.

این مراسم جشن به طور ویژه، برای دختران کودک و نوجوان به همراه مادرانشان از سوی "مهدیه منتظران عاشق" برگزار شد.

اجرای تمامی بخش‌های این مراسم از جمله برگزاری نمایشگاه نقاشی و دست‌سازه‌های عروسکی، اجرای نمایش عروسکی، انتظامات و پذیرایی برنامه به عهده دختران بود که توسط آسیه علیزاده، مدیر واحد نوجوان مجموعه منتظران عاشق و همکارانش هدایت شده است.

علیزاده در گفتگو با شهرآرانیوز، هدف از اجرای این برنامه را ایجاد فضای نشاط معنوی و استفاده از ظرفیت‌ها، استعداد و عرصه فعالیت‌های هنری دختران این مجموعه دانست.

به اعتقاد این بانوی فعال فرهنگی، برگزاری چنین برنامه‌ای با محوریت حضور و فعالیت دختران و مادران، در محله پورسینا، نخستین بار است در سطح محله اجرا شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: ویژگی منحصر بفرد این مراسم، اجرای نمایش عروسکی توسط دختران مجموعه است که تمامی بخش‌ها از جمله طراحی و دوخت عروسک، سناریو نویسی، عروسک گردانی و صداگذاری به عهده دختران بوده است، چرا که ما قصد داشتیم از استعداد دختران استفاده کنیم و جمله "ما می‌توانیم" را به خودشان نشان دهیم.

گفتنی است مهدیه منتظران عاشق، در سه ماهه تابستان طرح تابستانه آفتابگردان ویژه اوقات فراغت مخاطبان را اجرا کرده بود و در کنار اجتماع سربازان کوچک امام زمان (عج)، مراسم اختتامیه این طرح نیز برگزار شده بود.

اجرای برنامه شاد عمو روحانی، مسابقه و اهدای جوایز نیز از دیگر برنامه‌های اجتماع سربازان کوچک امام زمان (عج) و مادران تمدن ساز بود که امروز در گلزار شهدای ده دی محله پورسینا برگزار شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.