صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

چه تعداد معلم جدید جذب وزارت آموزش و پرورش می‌شوند؟

  • کد خبر: ۲۵۰۸۸۴
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از جذب ۲۴ هزار معلم جدید که در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی از میان افرادی که مرحله مصاحبه و گزینش را طی کرده‌اند، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علی فرهادی درباره برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی اظهار کرد: اولویت اصلی ما، جذب ۲۴ هزار معلم جدید از میان افرادی است که مرحله مصاحبه و گزینش را طی کرده‌اند، اما در رقابت با سایر داوطلبان پذیرش نشدند.

وی ادامه داد: این روش یک مزیت دارد و آن اینکه دیگر نیازی به تشکیل مجدد کانون‌های ارزیابی و مصاحبه و بررسی علمی افراد نیست.

سخنگوی آموزش و پرورش اضافه کرد: اگر با این روش باز هم ظرفیت خالی بماند بر اساس بالاترین نمره کتبی کسب شده در منطقه‌ای که افراد برای استخدام متقاضی هستند از آنها برای مصاحبه دعوت می‌شود و فراخوان به زودی و نهایتاً تا هفته آینده اعلام خواهد شد.

فرهادی درباره گزینش مجدد افرادی که در مرحله گزینش رد شده اند نیز خاطرنشان کرد: افراد کد ۱۹ (رد شدگان آزمون استخدامی در گزینش) و کد ۵ (دانشجو معلمان رد شده در گزینش) فرصت اعتراض دارند و پس از آن پرونده مجدد بررسی می‌شود و در صورت تأیید می‌توانند به شغل معلمی وارد شوند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.