صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

افتتاح پنج موزه دفاع مقدس با حضور رئیس‌جمهور

  • کد خبر: ۲۵۰۸۹۳
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از رونمایی تجهیزات جدید دفاعی توسط وزارت دفاع در هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس روز یکشنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ۱۲۰۰ برنامه برای هفته دفاع مقدس امسال پیش‌بینی شده که با شعار «در راه فتح قله» هستیم، برگزار می‌شود.

وی دیدار با خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و تجلیل از آنها را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس اعلام و عنوان کرد: برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی، هنری و بازدید از باغ موزه‌های دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این هفته است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از برگزاری آیین تجلیل از یک میلیون بانوی ایثارگر در محضر رهبر معظم انقلاب در روز چهارم مهر در حسینیه امام خمینی (ره) خبر داد و بیان کرد: رژه نیرو‌های مسلح در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌های مختلف و رژه دریایی در بندرعباس برگزار می‌شود.

سردار کارگر افزود: افتتاح پنج موزه دفاع مقدس با حضور رئیس‌جمهور از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است. همچنین با حضور دکتر پزشکیان، رئیس‌جمهور، ۲۰۰ عنوان کتاب رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: پخش مستند و برگزاری کنگره سنگرسازان بی‌سنگر از جمله برنامه‌های دیگر هفته دفاع مقدس است. غبار گلزار شهدا و سخنرانی فرماندهان پیش از خطبه نماز جمعه در سراسر کشور نیز برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در این هفته رونمایی از تجهیزات جدید دفاعی توسط وزارت دفاع را خواهیم داشت و نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس نیز توسط سپاه برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.