سرخط خبرها

فعالیت ۶ ناشر تخصصی دفاع مقدس و مقاومت در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۵۰۹۳۴
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
فعالیت ۶ ناشر تخصصی دفاع مقدس و مقاومت در خراسان رضوی
سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از فعالیت ۶ ناشر تخصصی دفاع مقدس و مقاومت در این استان خبر داد و گفت: استقبال از کتب تخصصی این حوزه بسیار خوب است.

مهدیه قمری | شهرآرانیوز، بی‌بی فاطمه حسینی  اظهار کرد: انتشارات ملک اعظم، ستاره‌ها، نوید فتح و یاران رضا از جمله تعدادی از انتشارات تخصصی و فعال در حوزه دفاع مقدس و مقاومت هستند.

وی با اشاره به اینکه در کنار انتشارات تخصصی، سایر انتشارات فعال در خراسان رضوی نیز در کنار موضوعات مختلف به حوزه مقاومت و دفاع مقدس می‌پردازند، یادآور شد: در صورتی که انتشارات مختلف نیاز به هماهنگی و مصاحبه با خانواده شهدا و همرزمان فرماندهان، جانبازان، ایثارگران و ... داشته باشند بنیاد شهید و بنیاد حفظ و نشر آثار در خراسان رضوی مکاتبه‌هایی را با افراد و مسئولان مرتبط انجام می‌دهند.

به گفته سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بودجه‌ای را در بحث حمایت مادی از چاپ و نشر اختصاص داده که هر سال در قالب کمیته خرید کتاب، تعدادی از آثار با موضوع دفاع مقدس و مقاومت را خریداری می‌کند.

حسینی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدا در پایان سال ۱۴۰۳ در خراسان رضوی، متذکر شد: کمیته محتوایی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ستاد اجرایی این کنگره تشکیل شده که در آن برای بحث حمایت از کتب چاپ شده با موضوع دفاع مقدس و مقاومت از ۲۸ عنوان کتاب حمایت می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->