صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بی‌دردسرترین طلا برای شهربانوی ووشو

  • کد خبر: ۲۵۰۹۶۱
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
رقابت‌های ووشو قهرمانی آسیا درحالی وارد روز پایانی می‌شود که نماینده تیم بانوان ایران بدون مبارزه راهی فینال شده و در آستانه کسب مدال طلا قرار گرفته است.

رقابت‌های ووشو قهرمانی آسیا درحالی وارد روز پایانی می‌شود که نماینده تیم بانوان ایران بدون مبارزه راهی فینال شده و در آستانه کسب مدال طلا قرار گرفته است. این دوره از مسابقات امروز با برگزاری دیدار‌های نهایی وزن‌های مختلف بخش ساندا به پایان می‌رسد. تیم بانوان ایران چهار نماینده در دیدار‌های نهایی دارد که سه نفر با حریفانی از چین پیکار می‌کنند و نفر چهارم که اتفاقا بی‌دردسر به فینال رسیده است، باید با حریف هندی پیکار کند.

در وزن ۷۵-کیلوگرم بانوان شهربانو منصوریان برای کسب مدال طلا به مصاف پوجا کادیان از هند می‌رود که پیروزی و کسب مدال طلا در این مبارزه محتمل به نظر می‌رسد. در این وزن سه ووشوکار ثبت‌نام کرده‌اند که نماینده کشورمان با یک استراحت به فینال صعود کرده است. درواقع بی‌دردسرترین مدال طلا را یکی از خواهران منصوریان کسب می‌کند. 

دیگر خواهر منصوریان یعنی سهیلا نیز در وزن ۶۵-کیلوگرم در مرحله نخست مقابل نماینده عربستان‌سعودی به برتری دست یافت و در دومین دیدار به مصاف نکیتا بنسال از هند رفت و در یک راند کار حریف را یکسره کرد و راهی دیدار نهایی شد. در وزن ۶۰-کیلوگرم صدیقه دریایی با کسب دو پیروزی راهی دیدار نهایی شد. در کنار این سه چهره، سیده‌یاسمن باقرزاده برای کسب مدال طلا به دیدار هایلان ژائو از چین می‌رود. همچنین سوگند سینکایی، نماینده وزن ۵۲-کیلوگرم زنان، به مقام سوم مشترک این دسته وزنی بسنده کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.