بازگشت تبریزی به ذوب آهن نتیجه و ویدئو خلاصه بازی چلسی و منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس| پپ به دنبال قهرمانی دوباره شیطنت دو باشگاه برای عدم انتقال قلی زاده به پرسپولیس سلمانی در تبریز فیکس می‌شود؟ پرسپولیس اشتباه فصل قبل را نمی‌کند ابقاء مربی مشهور بدون کمک برادر! دفاع استقلالی‌ها از ماجرای قزوین| اطراف نکونام را شلوغ کردند و اعصابش خراب شد مازیار زارع و چهارمین باخت متوالی مقابل استقلال؟ اعتماد جالب بازیکنان خارجی استقلال: ما از پرواز در ایران نمی‌ترسیم تمرینات انفرادی رامین رضاییان با هماهنگی نکونام پخش زنده بازی رئال مادرید و مایورکا (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی منچسترسیتی و چلسی (۲۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین انتظار بالای سیمئونه از ستاره سابق منچسترسیتی اولتیماتوم منچسترسیتی به گواردیولا حیدری و دانشور در آمپاس! قزوین میزبان بازی استقلال - ملوان شد نهمی خراسان‌رضوی در لیگ‌برتر هاکی بانوان شمسایی: هرکس ایران را دوست ندارد برود به سینه قبرستان!
سرخط خبرها

نهمی خراسان‌رضوی در لیگ‌برتر هاکی بانوان

  • کد خبر: ۲۴۵۹۵۶
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۲
نهمی خراسان‌رضوی در لیگ‌برتر هاکی بانوان
لیگ‌برتر هاکی بانوان با قهرمانی تیم محراب هلال‌احمر تهران و عنوان نهمی تیم خراسان‌رضوی به پایان رسید.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز، سیزدهمین دوره مسابقات لیگ‌برتر هاکی بانوان کشور، جام کوثر، گرامیداشت شهدای خدمت، به میزبانی دانشگاه امیرکبیر تهران با برگزاری دیدار نهایی و رده‌بندی به پایان رسید. باشگاه محراب هلال‌احمر تهران با نتیجه ۴ بر ۲ در دیدار نهایی مقابل صباسازه الوند همدان به پیروزی رسید و نخستین‌بار به مقام قهرمانی رقابت‌ها دست یافت. در دیدار رده‌بندی مسابقات نیز تیم گیلان ۵ بر ۱ مقابل گچساران به پیروزی رسید و در جایگاه سوم قرار گرفت.

موضوع درخورتوجه جایگاه تیم خراسان‌رضوی در پایین جدول رده‌بندی رقابت‌ها بود که تیم استان به رتبه نهم کشور دست یافت و یکی مانده به آخر شد.

در پایان رقابت‌های لیگ‌برتر هاکی بانوان تیم‌های سولدوز آذربایجان‌غربی، راتین صنعت تبریز، خراسان‌جنوبی، زریبار اسپورت گلستان، شهید مهدی‌زاده خراسان‌رضوی و شهدای غدیر قم نیز به‌ترتیب در جایگاه‌های پنجم تا دهم قرار گرفتند. تیم‌های گچساران و خراسان‌جنوبی به‌عنوان تیم‌های اخلاق مسابقات انتخاب شدند.

در حاشیه روز پایانی مسابقات، بهرام قدیمی، رئیس فدراسیون هاکی، گفت: هدف از برگزاری مسابقات، توسعه رشته هاکی و توجه ویژه به ورزش بانوان بود و با توجه به ارتباطات معناداری که ایجاد می‌کنیم، از همه منابع و ظرفیت‌ها برای توسعه و رشد رشته هاکی استفاده می‌کنیم. خوشبختانه هاکی داخل سالن بانوان در جایگاه پنجم آسیا قرار دارد و تیم برای مسابقات آسیایی پیش‌رو اعزام خواهد شد. این مسابقات با هدف آمادگی بازیکنان برای رقابت‌های آسیایی پیش‌رو برگزار شد و نفرات برتر به اردوی تیم‌ملی دعوت خواهند شد. امیدواریم که تیم‌ملی بانوان و تیم‌ملی سالنی آقایان که در جایگاه دوم جهان و اول آسیا قرار دارند، در مسابقات آسیایی پیش‌رو بدرخشند.

رئیس فدراسیون هاکی درباره اردو‌های پیش‌روی تیم‌های ملی گفت: اردوی آماده‌سازی بعدی تیم‌های ملی آقایان و بانوان شهریور در ارومیه برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->