صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: ان‌شاءالله مشکل نیروی انسانی آموزش‌وپرورش را در سال جاری حل خواهیم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن زنگنه امروز، ۲۶ شهریور ۱۴۰۳، در مراسم طرح شهید سلیمانی که در مجموعه ورزشی الغدیر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: هزینه در حوزه آموزش‌وپرورش هزینه نیست؛ سرمایه‌گذاری برای آینده است. در مجلس قبل تلاش کردیم که مجلس آموزش‌و‌پرورشی باشد.

وی افزود: در زمینه تصویب رتبه‌بندی معلمان، اقداماتی انجام شد و ردیف‌های اعتباری خوبی به آموزش‌و‌پرورش در طول سال‌های گذشته داده شد. همچنین در بودجه‌های سنواتی، احکام بسیار خوبی در برنامه هفتم دیده شده است. در این چند سال در کشور و به خصوص در استان، شاهد افزایش مشارکت خیرین در عرصه آموزش‌وپرورش نیز بودیم. در سه سال گذشته اتفاقات ارزشمندی در حوزه زیرساخت‌های آموزش‌و‌پرورش، تجهیزات و فضاهای ورزشی و آموزشی اتفاق افتاد.

زنگنه با بیان اینکه وقتی ما وارد مجلس یازدهم شدیم، نابسامانی شدیدی در حوزه منابع انسانی داشتیم، عنوان کرد: به لطف خدا در این چند سال با کارهایی که مجلس انجام داده، بخش زیادی از نیروهای انسانی حجمی یا دارای قراردادهای متعدد در آموزش‌وپرورش را تعیین تکلیف کردیم به‌طوری‌که در سال گذشته، بیشتر از سال‌های قبل استخدام داشتیم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی ادامه داد: از روز اولی که آقای کاظمی حکم وزارت آموزش‌و‌پرورش را گرفتند، اولین دغدغه ایشان منابع انسانی آموزش‌و‌پرورش بود. ان‌شاءالله مشکل نیروی انسانی آموزش‌و‌پرورش را در سال جاری حل خواهیم کرد. مسئولان استان خراسان‌رضوی باسختی یک سال گذشته را گذراندند.

گفتنی است ۴۷۳ طرح ورزشی و ۲۲۵ فضای آموزشی سراسر کشور امروز، دوشنبه، با حضور وزیر آموزش‌و‌پرورش از مشهد افتتاح شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.