اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص قطعی سامانه آموزشیار آتش‌سوزی مغازه کبابی در خیابان شهید اصلانی مشهد (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) مجازات سارقان صندوق امانات بانک ملی | از قطع ید تا رد مال واژگونی خودرو پژو ۲۰۷ در خیابان ارشاد مشهد (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) + تصاویر قد کودکان ایرانی در نیم قرن اخیر کاهش یافته است| کیف‎‌های سنگین مدارس عامل شیوع ناهنجاری اسکلتی دانش آموزان جانمایی ۴۰ جایگاه برای برپایی مراسم جشن عاطفه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس  دست کودک ۱۸ ماهه اراکی در چرخ گوشت قطع شد(۲۶ شهریور ۱۴۰۳) کاهش ۴۳ درصدی تماس‌های مزاحمی و اشتباهی با آتش‌نشانی مشهد آخرین آمار سقط جنین عمدی کشور اعلام شد برخورد چهار خودرو در خواف ۶ مصدوم برجای گذاشت (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) دلایل به وجود آمدن سونامی ۹ روزه در گرینلند با موج‌های ۲۰۰ متری! جزئیات دستور رفع تعلیق دانشجویان پزشکی توسط وزیر بهداشت (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) + متن ابلاغ کسب ۹ مدال و مدالیون در مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۴ لیون فرانسه توسط نخبگان ایرانی دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای و کشف ۲۸ فقره سرقت در مشهد گلایه شهروندان مشهدی از پزشکان و داروخانه‌داران | وقتی نسخه و بیمه بی‌ارزش می‌شود کشف بیش از ۵ هزار دُز قرص غیرمجاز از مخفیگاه سوداگر مرگ در مشهد شناسایی و ثبت تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی سوران و جاده حسن آباد از توابع بخش شاندیز کمیسیون بهداشت مجلس با حذف ارز ترجیحی تجهیزات پزشکی مخالفت کرد آزمون قضاوت سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد ۳۷۰ بازرس و ناظر بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مأموریت ویژه هفته وحدت حاضر هستند مهاجرت زودهنگام فلامینگو‌ها به تالاب میقان سرگردانی دانشجویان دانشگاه آزاد پس از قطع شدن سامانه آموزشیار (۲۶ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش: استعدادیابی ورزشی دانش آموزان با حمایت وزیر انجام خواهد شد

  • کد خبر: ۲۵۱۰۵۸
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش: استعدادیابی ورزشی دانش آموزان با حمایت وزیر انجام خواهد شد
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال جاری، برنامه استعدادیابی ورزشی دانش آموزان با حمایت جدی وزیر آموزش و پرورش پیگیری خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ستاری‌فرد امروز، ۲۶شهریورماه، در مراسم طرح شهید سلیمانی که در مجموعه ورزشی الغدیر برگزار شد، اظهار کرد: طی مدت اخیر اتفاقات خوبی افتاد و امروز شاهد اعزام بزرگ‌ترین کاروان تجهیزان آموزشی، هنرستانی، ورزشی و بهداشتی هستیم که با همت سازمان همیاری مدارس و معاونت تربیت بدنی و سلامت کشور این کار دنبال می‌شود.

وی افزود: این کاروان از نظر کمیت و کیفیت و از دو جهت در نوع خود بی‌نظیر است. اول لینکه اعتبارات ۲۰ درصد عوارض گازرسانی سهم آموزش و پرورش که برای خرید تجهیزات آموزشی و هنرستانی صرف می‌شود، به ۴۰ درصد و اعتبارات ۰.۲۰ درصد سهم ‌آموزش و پرورش از ۱۲ به ۴۰ درصد رسید. نکته دوم همراهی خیرین است که علاوه بر مدرسه‌سازی به مدرسه‌داری و مدرسه‌یاری هم کمک کردند.

ستاری‌فرد با بیان اینکه در قالب طرح شهید سلیمانی ۴۵۵۳ فضای ورزشی در دستور کار قرار گرفت، عنوان کرد: در دوره کرونا بسیاری از مجموعه‌های ورزشی به خصوص استخرها از چرخه خدمت‌رسانی خارج شد. با همکاری سازمان نوسازی در این مدت ۴۵ استخر افتتاح شد که ۱۰ استخر سهم استان است. ۸۰ استخر نیز با همت معاونت تربیت بدنی و سلامت به چرخه بازگردانده شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در قالب طرح شهید سلیمانی ۲۹۰۰ فضای ورزشی جدید ایجاد و ۹۲۹ فضای ورزشی تامین و بازسازی شد. با اتفاقات خوبی که در قانون برنامه هفتم افتاد، حمایت بی‌نظیر مجلس از آموزش و پرورش پ همت دکتر کاظمی انشالله این امورات شتاب خواهد گرفت و در حوزه امور تربیتی و همچنین تجهیزات آموزشی، پرورشی، تربیت بدنی و بهداشتی با حضور دکتر کاظمی می‌تواند یاری‌گر ما در عرصه خدمات‌رسانی بهتر به مجموعه آموزش و پرورش باشد.

وی خاطرنشان کرد: دو برنامه برای شروع سال تحصیلی دنبال خواهیم کرد که در قانون برنامه هفتم تکلیف ما است. یک برنامه آموزش یک رشته ورزشی در هر سال تحصیلی است که این تجهیزات کمک خواهد کرد و دوم مدیریت استعدادهای ورزشی است که با اعزام این کاروان و حمایت وزیر نسبت برای اجرای این دو ماموریت مهم همه تلاش خود را به کار خواهیم بست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->