صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به انتشار فراخوان برای برگزاری سومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در استان، گفت: ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۳ آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره است.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ پاسدار مهدی پارسا در رشت اظهار کرد: بانوانی رسانه‌ای که در بازه زمانی ٢٨ آبان ١۴٠٢ تاکنون، آثاری را در هفت محور‌ جشنواره تولید و در یکی از رسانه‌های رسمی، بومی، مکتوب و مجازی منتشر کرده‌اند، تا ۳۰ شهریورماه مهلت دارند آن‌ها را به دبیرخانه جشنواره به‌نشانی harimeresalat.com ارسال کنند.

پارسا افزود: بانوان فعالان رسانه‌ای سراسر کشور می‌توانند آثار خود را در قالب کلیپ و گزارش ویدئویی، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، پادکست، مستند، عکس، گزارش تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، مصاحبه و تیتر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره رسانه‌ای با محور‌های زن، روحیه خودباوری، جهش تولید، مردمی‌سازی، ایران قوی _ زن عفیف، نجیب و متدین ایرانی و هویت زن مسلمان و روایت زنان موفق و الگوی سوم زن مسلمان کار خود را آغاز کرده که مقاومت، شجاعت و ایستادگی زنان جبهه مقاومت هم به عنوان محور ویژه سومین جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت تعیین شده است.

پارسا ادامه داد: حقوق بشر غربی و واقعیت نقش رسانه‌ها در دفاع از حقوق زنان، زنِ جامعه ساز، نقش آفرینی در تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور زن محور خانواده، فرزندآوری و سبک زندگی اسلامی - ایرانی و نقش زن در ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت از دیگر محور‌های این جشنواره ملی و بین‌المللی ویژه بانوان رسانه‌ای است.

رئیس بسیج رسانه گیلان بیان کرد: برنامه ریزی و دعوت برای حضور خبرنگاران جهان اسلام از نکات ویژه این دوره از جشنواره حریم رسالت است و تاکنون نیز ۱۱۵ پیام خارجی در این رابطه دریافت کرده ایم که امید است میزبان تعدادی از آنها در این دوره از جشنواره باشیم.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.