صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر اداره امور قرآنی و معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی جزئیات برنامه‌های این اداره کل را به مناسبت هفته وحدت اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهدی رمضانی در خصوص برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در هفته وحدت اظهار کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به مناسبت هفته وحدت برنامه‌هایی مشابه سال‌های گذشته دارد که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به شهرستان‌های تلفیقی اشاره کرد که نشست‌های مشترک علمای شیعه و سنی و برگزاری محافل با عنوان «علی حب النبی» را نیز در برنامه‌های خود به مناسبت هفته وحدت در نظر دارند.

وی با بیان اینکه به طور اختصاصی در شهر مشهد برنامه خاصی به مناسبت هفته وحدت نداریم، اضافه کرد: در مناطقی از مشهد افرادی از اهل سنت و شیعه حضور دارند که خود برنامه‌هایی را در نظر می‌گیرند، اما برنامه‌ها رسمیت ندارد. شهرستان‌های تلفیقی خراسان رضوی مانند سرخس، صالح آباد، تایباد، تربت جام، باخرز و خواف هستند که در این شهرستان‌ها ستاد گرامیداشت هفته وحدت با مسئولیت فرماندار آن شهرستان تشکیل می‌شود.

مدیر اداره امور قرآنی و معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: برنامه‌هایی که در این شهرستان‌ها اجرا می‌شود بسیار متنوع است و دستگاه‌های مختلف نیز پای برگزاری برنامه‌ها هستند. فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان بیشتر راجع به ارتباط روحانیون اهل سنت و شیعه با یکدیگر، برگزاری محافل انس با قرآن به صورت مشترک است که امسال در شهرستان‌های خراسان رضوی نیز اتفاق می‌افتد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.