وحدت امت اسلامی، راه نجات غزه و مقابله با چالش‌های دشمنان است جشن بزرگ شکوفه‌های رضوی در جوار حرم امام رضا (ع) برگزار شد راهپیمایی ضدصهیونیستی با شعار «وحدت امت اسلامی، نجات غزه مظلوم» در مشهد برگزار می‌شود برگزاری سی‌وهشتمین سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار شهید محمود کاوه در مشهد مقدس زنگ اول: زیارت جایی برای پیرمرد‌ها هست اتفاقا رواقی از جنس ارادت در قلب حرم امام رضا(ع) یادگارهای ارزشمند امام صادق (ع) برای شیعه وحدت؛ کلید حل مشکلات جهان اسلام است وحدت اسلامی و حمایت از مظلومان نباید در چالش‌های روزمره گم شود عرضه کتاب‌های معرفتی ویژه نوجوانان در نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه موزه دفاع مقدس مشهد و پایان تاخیر دو ساله پروژه + فیلم همسرداری در اسلام؛ به هم محبت کنید جلسات سنتی قرآن‌خوانی ویژه خواهران در حرم امام‌رضا(ع) برگزار می‌شود مرور برخی شاخصه‌های رفتاری پیامبر (ص) در اجتماع برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به مناسبت هفته وحدت + جزئیات دینی به نام اخلاق ۵ کلیدواژه قرآنی برای شناخت رسول خدا (ص)
سرخط خبرها

وحدت؛ کلید حل مشکلات جهان اسلام است

  • کد خبر: ۲۵۱۵۱۵
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
وحدت؛ کلید حل مشکلات جهان اسلام است
مدیر مرکز اسلامی خراسان‌رضوی «وحدت» را یک اصل اسلامی و کلید حل مشکلات جهان اسلام دانست.

الهام اسماعیلی | شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام علیرضا جوانشیری در همایش «اتحاد امت رسول‌الله(ص)؛ نجات غزه مظلوم» که امروز (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) در محل دانشگاه فرهنگیان مشهد و با اجتماع بزرگان علمای شیعه و سنی خراسان‌رضوی برگزار شد، بیان کرد: در این ایام خجسته که به مناسبت ولادت پیامبراکرم(ص) برگزار شده است، باید به اهمیت وحدت و همبستگی میان مسلمانان توجه کنیم.

وی گفت: پیامبر ما، با نور هدایت خود، راهی روشن برای بشریت ایجاد کرد و با وحدت، اخوت و برادری را در پرتو اسلام تقویت نمود.

مدیر مرکز اسلامی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه متأسفانه امروز مشکل اصلی امت اسلام این است که نتوانسته باوجود جمعیت گسترده خود، تأثیرگذاری لازم را داشته باشد، ابراز داشت: پیامبراسلام(ص) در طول بیست‌وسه سال رسالت خود، مسلمانان را به حرکت، تعامل و اتحاد دعوت کرد؛ لذا جامعه اسلامی نباید در مقابل مشکلات جهان اسلام بی‌تفاوت باشد. امروز وحدت، نیاز مبرم ماست و تحت هیچ شرایطی نباید آن را نادیده گرفت.

حجت‌الاسلام جوانشیری تأکید کرد: هر کسی در جمهوری اسلامی ایران با هر مذهب و نگرشی، حق دارد مطالبه‌های خود را از حکومت بیان کند، اما این مطالبه‌های نباید به وحدت مسلمانان آسیب بزند. 

وی وحدت را یک اصل اسلامی دانست که نباید به مسائل و مشکلات روزمره گره بخورد. همه باید تلاش کنند و اجازه ندهند دستان خبیث از اختلافات بین مسلمانان سوءاستفاده کنند.

جوانشیری در پایان، از همه بزرگان شیعه و سنی که در مسیر تقویت وحدت تلاش می‌کنند، قدردانی کرد و خواستار حفظ وحدت و همدلی میان مسلمانان شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->