صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه کشور از کسب ۹ مدال و مدالیون در مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۴ لیون فرانسه توسط نخبگان ایرانی خبر داد و گفت: تیم ایران با ۱۸ نخبه مهارتی و ۱۵ مربی کارشناس در این رقابت‌ها شرکت کرده بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهرداد عظیمی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه کشور با بیان این جوانان مهارتی، با درخشش کم نظیر، توانایی ایران را به رخ دنیا کشیدند، اعلام داشت: حسن محمدی و حمیدرضا حمیدی، مدال نقره رشته امنیت سایبری مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۴ لیون فرانسه را از آن خود کردند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه چهل و هفتمین دوره مسابقات جهانی مهارت در شهر لیون فرانسه، افزود: در پایان این مسابقات که ۱۴۰۰ نفر از ۷۳ کشور جهان حضور داشتند، تیم ایران ۸ مدالیون در رشته‌های پردازش ابری، فناوری طراحی گرافیک، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، نبرید و تهویه، جواهرسازی، فناوری‌های وب، کار‌های نرم‌افزاری برای کسب و کار و نرم‌افزار‌های موبایل بدست آورد.

به گفته وی، علیرضا پوچالی، آرین طاهری، آرمین طاهری، امیر محمد ابویی، محمد حسینی، امیر عباس قاسمی، مهرداد شیروانی و رضا غلامی به ترتیب موفق به کسب مدالیون در رشته‌های مذکور شدند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ادامه داد: در این مسابقات که از ۱۰ تا ۱۵ سپتامبر به میزبانی شهر لیون برگزار شد؛ تیم ایران با ۱۸ نخبه مهارتی و ۱۵ مربی کارشناس در این رقابت‌ها شرکت کرده بود.

منبع: ایلنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.