صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تلاش شده یک عدالت جغرافیایی در توزیع منابع در همه نقاط حاشیه شهر مشهد داشته باشیم.

مجید طهوریان‌عسکری در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در حاشیه بازدید از پروژه‌های در حال اجرای منطقه پنج شهرداری مشهد که امروز (دوشنبه، ۲۶ شهریور ۱۴۰۳) با حضور شهردار مشهد صورت گرفت، تصریح کرد: شورای ششم با شعار توجه به حاشیه شهر، از مردم رأی گرفت و طبیعتاً در سه سال سیاست‌گذاری فعالیت شورای ششم، تمرکز بر بودجه‌های عمرانی حاشیه شهر است. مسلماً اگر بخواهیم تغییر و تحولی در این موضوع داشته باشیم، باید تغییر و تحول را در نظام بودجه‌ای شهرداری ببینیم. در غیر این صورت، فقط شعار و حرف می‌ماند.

نایب‌رئیس شورای اسلامی مشهد مقدس در شورای ششم، یادآور شد: خوشبختانه امروز به‌جرئت می‌توان گفت وقتی اعتبارات عمرانی سرجمع شهر برای یک‌سوم جغرافیای شهر بعضاً به ۴۵ الی ۵۰ درصد بودجه‌های عمرانی تبدیل شده، اثرات آن در دل محلات مشهد نمود پیدا کرده و برای مردم هم قابل‌لمس است.

طهوریان ادامه داد: هروقت حرف از حاشیه شهر مشهد می‌شد، شاید تنها نگاه به محدوده خاصی بود؛ اما تلاش کردیم یک عدالت جغرافیایی در توزیع منابع در دستورکار بگذاریم.

وی در خصوص پروژه‌های در حال اجرای منطقه پنج شهرداری مشهد، تصریح کرد: در محدوده بولوار کرامت، قریب به ۶ پروژه مهم و تأثیرگذار بر زندگی مردم داریم. این پروژه‌ها در حوزه حمل‌ونقل، فرهنگ، راه، اقتصاد و اشتغال است که پک کاملی را در این محدوده به وجود آورده است که مسلماً نتیجه زحمات مدیریت شهری شهرداری مشهد است و شیرینی آن را قطعاً مردم خواهند چشید.

وی تأکید کرد: پروژه بولوار کرامت از جمله پروژه‌هایی است که ده‌ها سال است بر زمین مانده و نیاز بوده مسیرش بازگشایی شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.