صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برگزاری جشن اولین روز مدرسه توسط بیش از یک میلیون دانش آموز کلاس اولی در کشور، گفت: جشن شکوفه‌ها امروز سه شنبه - ۲۷ شهریورماه - برگزار می‌شود که روز آغاز به کار مدارس برای کلاس اولی‌ها است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار شکوفه امروز زودتر از دیگر دانش آموزان به مدرسه آمده اند تا با فضای مدرسه و معلمان خود آشنا شوند و نقطه آغاز علم آموزی را جشن گرفته و خاطره شیرینی برای همه عمر رقم بزنند.

رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در خصوص نواخته شدن زنگ شکوفه‌ها و بازگشایی مدارس گفت: جشن شکوفه‌ها امروز سه شنبه - ۲۷ شهریورماه - برگزار می‌شود که روز آغاز به کار مدارس برای کلاس اولی‌ها است، همچنین سال تحصیلی جدید برای دیگر دانش آموزان در پایه‌های مختلف هم روز یکشنبه اول مهر آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن شکوفه‌ها با حضور وزیر آموزش و پرورش در یکی از مدارس شهر تهران برگزار خواهد شد، افزود: هر مدرسه با توجه به امکاناتش برای امروز برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته است و بسیار مهم است که محیط مدرسه آمادگی لازم به جهت فضای فیزیکی، معلمان، کادر مدرسه، خانواده و دانش آموزان را برای آغاز سال تحصیلی داشته باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: همکاران تلاش می‌کنند یک فضای امن و بانشاط را برای حضور کلاس اولی‌ها در مدارس آماده کنند.

حکیم زاده با بیان اینکه ستاد پروژه مهر چندین زیر پروژه مانند ساماندهی و ثبت‌نام دارد که شبانه روزی فعالیت می‌کنند، گفت: همکاران ستاد در استان‌ها حضور پیدا کرده‌اند و بر برنامه‌ها نظارت داشته‌اند؛ گزارشی که در مجموع از استان‌های سراسر کشور دریافت کرده‌ایم نشان می‌دهد تمام امور مربوط به بازگشایی مانند آماده سازی مدارس، ساماندهی نیروی انسانی، ثبت‌نام دانش‌آموزان پیشرفت خوبی داشته و امید است در فاصله باقیمانده بتوانیم آمادگی حداکثری را برای بازگشایی مدارس کسب کنیم.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.