صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بازیگر مجموعه‌ها و فیلم‌های کمدی تلویزیون و سینما گفت: اگر کمدی‌نویس، کمدین و طنزپرداز اجازه پیدا نکنند که بروند به‌سمتی که خودشان دوست دارند، سفارشی کار می‌کنند؛ این موضوع باعث ایجادنشدن نوستالژی در آثار تولیدشده سینما و تلویزیون می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علیرضا خمسه با اشاره به اینکه کمدی راستین آن کمدی‌ است که به مسائل اجتماعی و مسائل مختلف، نگاه نقادانه و منتقدانه دارد، اظهار کرد: اگر جامعه‌ای به کمدین خود اجازه ندهد نگاه نقادانه و منتقدانه به مسائل داشته باشد کمدی به‌سمت ابتذال می‌رود.

وی با اشاره به اینکه کمدی سالم کمدی متفکرانه است، کمدی که در آن تفکر باشد هرکسی نمی‌پسندد، افزود: کمدی متفکرانه به مخاطبش تفکر را انتقال می‌دهد؛ به مخاطبش یاد می‌دهد در مورد مسائلش فکر کند و راه‌حل پیدا کند، این فضا از کمدین گرفته شود که بخواهد این نگاه را به جامعه‌اش انتقال بدهد، کمدی به جایی می‌رود که شما اشاره می‌کنید، همان مسیری که نه‌تنها مخاطب را نمی‌خنداند و سر ذوق نمی‌آورد بلکه به او آسیب هم می‌زند.

بازیگر مجموعه‌های و فیلم‌های کمدی تلویزیون و سینما گفت: اگر کمدی‌نویس، کمدین و طنزپرداز اجازه پیدا نکند که برود به‌سمتی که خودش دوست دارد سفارشی کار می‌کند، این موضوع باعث عدم ایجاد نوستالژی در آثار تولید شده سینما و تلویزیون می‌شود.

خمسه در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا در پایتخت ۷ در نقش باباپنجعلی حضور دارد یا خیر؟، اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: مردم «بابا پنجعلی» سریال «پایتخت» را خیلی دوست داشتند و خودم هم دوست دارم شرایطی بشود که پنجعلی دوباره در سریال «پایتخت» بازی کند.

وی ادامه داد: ما باید به نویسندگان‌مان اجازه بدهیم در دایره‌های دیگر که تا به حال وارد نشده‌اند، وارد شوند، راه‌حل، اینجاست.

منبع: تسنیم

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.