صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

واکنش شهریاری به استخدام سرمربی خارجی به جای نکونام

  • کد خبر: ۲۵۱۳۳۷
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
احمد شهریاری، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال به برکناری نکونام و استخدام سرمربی خارجی واکنش نشان داده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال توانست در یک بازی نسبتا خوب تیم فوتبال الغرافه قطر را شکست دهد و قدری از فضای بحرانی هفته‌های اخیر خارج شود. با این حال همچنان نگرانی‌هایی بابت ادامه همکاری نکونام با این تیم وجود دارد و بسیاری معتقدند تا زمانی که استقلال نتواند به وضعیت امتیازی خود در لیگ برتر سر و سامان دهد، جایگاه نکونام سست باقی خواهد ماند.

احمد شهریاری، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه آیا ممکن است با مربیان جدید مذاکره شود و شایعات پیرامون برکناری نکونام در هفته‌های اخیر آیا صحت داشته یا خیر، این توضیحات را داده است: «چه کسی با سرمربی خارجی صحبت کرده است؟! هرکس صحبت کرده خودش جواب بدهد.»

شهریاری درعین حال ابراز امیدواری کرده که با اضافه شدن یک دستیار خارجی به کادر فنی استقلال اوضاع بهتر شود. البته نکونام درباره استخدام دستیار خارجی خود همواره معتقد بوده که نام فرد مورد نظر را به باشگاه اعلام کرده، اما باشگاه تا امروز اقدامی از سوی سران باشگاه استقلال بابت حضور مربی جدید نشده است.  

صحبت‌های اخیر شهریاری به نوعی نشان می‌دهد شاید مسئولان این باشگاه درحال انجام اقدمات نهایی برای حضور مربی خارجی جدید هستند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.