پیروانی حامی برگزاری بازی پرسپولیس در شهر قدس منتظر محمد مشتری لیگ برتری پیدا کرد عذرخواهی رضاییان از قطری‌ها آمادگی ورزشگاه امام رضا (ع) برای میزبانی از بازی‌های ملی و باشگاهی بازگشت زودهنگام مونت به منچستریونایتد حمله دوباره نکونام به مدیران استقلال درباره کریستیانو رونالدو ستاره شاخص دنیای فوتبال | پادشاه مجازی یا کارخانه پول سازی؟ برگزاری دربی پایتخت، خارج از تهران واکنش شهریاری به استخدام سرمربی خارجی به جای نکونام آغاز نسخه یوفا از سوپرلیگ بعد از یک آبروریزی تمام عیار، استقلالی‌ها مخالف برگزاری بازی با النصر در ورزشگاه شهر قدس وضعیت مبهم ایوب العملود برای دربی آنالیزور استقلال از جمع آبی‌ها جدا شد + عکس اورونوف زیر ذره‌بین عربستانی‌ها نتیجه بازی پرسپولیس و الاهلی عربستان در لیگ‌ نخبگان آسیا+ ویدیو گل(۲۶ شهریور ۱۴۰۳)| ناکامی سرخ نتیجه بازی استقلال و الغرافه در لیگ نخبگان آسیا+ ویدیو گل‌ها(۲۶ شهریور ۱۴۰۳)| شروع محشر نکو ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و الاهلی عربستان در لیگ‌ نخبگان آسیا(۲۶ شهریور ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و الغرافه در لیگ‌ نخبگان آسیا(۲۶ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

عذرخواهی رضاییان از قطری‌ها

  • کد خبر: ۲۵۱۳۶۹
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲
عذرخواهی رضاییان از قطری‌ها
رامین رضاییان بابت کیفیت نامناسب زمین ورزشگاه شهدای شهر قدس از رقبای قطری عذر خواهی کرده است. این شرمندگی درحالی نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کرده که گفته می‌شود بازی بعد در ورزشگاه دیگری برگزار خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، امکانات نه چندان ایده‌ال در ورزشگاه شهدای قدس باعث شد تا رامین رضاییان از طرف قطری بابت بروز مشکلات عذر خواهی کند. رضاییان می‌گوید: «از باشگاه خوب الغرافه قطر معذرت‌خواهی می‌کنم. متاسفانه رفتاری که باید می‌شد و امکاناتی که باید در اختیارشان قرار می‌گرفت، رخ نداد و از طرف خودم یک معذرت‌خواهی ویژه می‌کنم. باید از باشگاه استقلال هم تشکر کنم که وارد حاشیه نشد. در کنار سرمربی، تیم و بازیکنان بود که باعث شد اتفاق خوبی بیفتد. از جواد نکونام تشکر ویژ‌ه‌ای دارم که پس از ایجاد آن حواشی، بدون حاشیه سر تمرین می‌آمد و مربیگری می‌کرد. بدون اینکه اتفاقی بیفتد و صحبتی شود. واقعا شرایط سختی را گذراندیم. این شرایط برای استقلال خیلی زیبا نبود. خیلی خوشحالم به سلامت از این وضعیت عبور کرده و مقابل الغرافه بازی خیلی خوبی انجام دادیم.»

 بازیکن استقلال تصریح کرد:« خوشحالم که تیم و هواداران استقلال امروز خوشحال بودند. باید برای لیگ برتر آماده شویم. چهار روز دیگر بازی داریم که فرصت بسیار کمی است. این برد را به مجموعه استقلال تبریک می‌گویم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->