صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حمله دوباره نکونام به مدیران استقلال

  • کد خبر: ۲۵۱۳۵۰
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
جواد نکونام بعد از برتری مقابل الغرافه بار دیگر علیه مدیران این باشگاه مصاحبه کرده است. نکونام از سیاست گذاری مدیران این باشگاه ایراد گرفته و مانند فصل قبل با مدیران استقلال وارد چالش شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، انگار ماجرا‌های اختلاف‌های نکونام با مدیران باشگاه استقلال تمامی ندارد و قرار است همچنان این مسائل برای استقلال بحران ایجاد کند. درحالی که انتظار بود لااقل در فصل جاری میان سرمربی و مدیریت چالشی را شاهد نباشیم، اما تازه‌ترین اظهارات سرمربی استقلال نشان دهنده عمق مشکلات میان دو طرف است.

ظاهرا نکونام می‌خواهد همان رویه‌ای را که فصل پیش علیه مدیران بالادستی تیمش در پیش گرفت این فصل نیز تکرار کند. او درباره مشکلاتی که وجود دارد این جملات را به زبان آورده است: «ما اول از همه این مشکل را داریم که بیرون از تیم هنوز کامل نیستیم و باید بیرون از تیم را درست کنیم. مدیر رسانه‌ای، عکاس و فیلمبردار نداریم. من بچه نیستم و این را می‌گویم که هواداران بدانند. آنها مالک و صاحب اصلی این باشگاه هستند. من از اول فصل کمک‌مربی خارجی می‌خواستم و نیاوردند. بدنساز خارجی می‌خواستم و نیاوردند. حتی اگر یک نفر هم به تیمم اضافه نشود مشکلی ندارم، اما بیرون از تیم و از نظر پشتیبانی مشکل داریم.»

نکونام ادامه داد:«ما کلا حدود ۴۳ - ۴۲ نفر هستیم و بیرون از تیم مشکل داریم. با سمیعی و شهریاری هم صحبت کرده‌ام و امیدوارم مشکلات حل شود. من مشکلی با کار کردن ندارم و فقط می‌خواهم شرایط را برای من فراهم کنند و سپس خواسته داشته باشند. زشت است دستیار و مربی خارجی بخواهم و نیاورند. من با همین بازیکنان کار می‌کنم و مشکلی ندارم. اگر باشگاه بتواند می‌گوییم بازیکن جذب شود، اما در بیرون آشفته هستیم و هنوز کمی کار داریم.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.