صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر عامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی از آمادگی ورزشگاه امام رضا (ع) برای میزبانی از مسابقات تیم ملی و لیگ برتر فوتبال ایران خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، در روز‌هایی که مسئله میزبانی از تیم‌های ایرانی در مسابقات بین المللی تبدیل به یک معضل جدی شده، مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی اعلام آمادگی کرد تا در صورت محیا بودن شرایط ورزشگاه رضا (ع) را در اختیار تیم‌های کشورمان قرار دهد.

مدیر عامل موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی، با اشاره به امکانات و آمادگی‌های زیرساختی ورزشگاه امام رضا علیه السلام، تاکید کرد: همانطور که قبل از این هم بار‌ها از طرف آستان قدس رضوی اعلام شده، ما هیچ مانعی برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی و اردو‌های ورزشی در این ورزشگاه نداریم.

رضا امین‌زاده با اشاره به ظرفیت‌های گوناگون ورزشگاه امام رضا علیه السلام در حوزه‌های نور، صوت، زمین چمن، اسکوربرد، رختکن‌ها و ...، افزود: این ورزشگاه یک سرمایه ملی و هدیه‌ای از طرف آستان قدس رضوی برای مردم عزیز و سرافراز ایران اسلامی است.

امین زاده با تاکید بر اینکه ما خودمان را تابع ضوابط و قوانین می‌دانیم، گفت: به طور طبیعی برگزاری هر گونه مسابقه در این ورزشگاه همانند دیگر ورزشگاه‌های کشور تابع قوانین مرتبط و اخذ مجوز‌های لازم است و در صورت اخذ مجوز، آستان قدس رضوی برای در اختیار گذاشتن این ورزشگاه آمادگی کامل دارد.

امین زاده با بیان اینکه وضعیت عمومی ورزشگاه امام رضا علیه السلام به طور کامل آماده برگزاری مسابقات است، تاکید کرد: برخی آمادگی‌های اختصاصی برای زمان برگزاری مسابقات مورد نیاز هست که در صورت نیاز مشکلی برای انجام آن‌ها نداریم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.