زمزمه بازگشت رامین رضاییان به تیم ملی لیگ قهرمانان چشم‌انتظار درخشش پدیده‌ها توکلیان: کامران حریف تیلور می‌شود پیروانی حامی برگزاری بازی پرسپولیس در شهر قدس منتظر محمد مشتری لیگ برتری پیدا کرد عذرخواهی رضاییان از قطری‌ها آمادگی ورزشگاه امام رضا (ع) برای میزبانی از بازی‌های ملی و باشگاهی بازگشت زودهنگام مونت به منچستریونایتد حمله دوباره نکونام به مدیران استقلال درباره کریستیانو رونالدو ستاره شاخص دنیای فوتبال | پادشاه مجازی یا کارخانه پول سازی؟ برگزاری دربی پایتخت، خارج از تهران واکنش شهریاری به استخدام سرمربی خارجی به جای نکونام آغاز نسخه یوفا از سوپرلیگ بعد از یک آبروریزی تمام عیار، استقلالی‌ها مخالف برگزاری بازی با النصر در ورزشگاه شهر قدس وضعیت مبهم ایوب العملود برای دربی آنالیزور استقلال از جمع آبی‌ها جدا شد + عکس اورونوف زیر ذره‌بین عربستانی‌ها نتیجه بازی پرسپولیس و الاهلی عربستان در لیگ‌ نخبگان آسیا+ ویدیو گل(۲۶ شهریور ۱۴۰۳)| ناکامی سرخ نتیجه بازی استقلال و الغرافه در لیگ نخبگان آسیا+ ویدیو گل‌ها(۲۶ شهریور ۱۴۰۳)| شروع محشر نکو
سرخط خبرها

سلام مشهد به لیگ ۲ فوتبال ایران

  • کد خبر: ۲۵۱۰۸۲
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
سلام مشهد به لیگ ۲ فوتبال ایران
لیگ دسته دوم فوتبال کشور روز گذشته قرعه‌کشی شد و نماینده استان در گروه دوم به میدان خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور روز گذشته قرعه‌کشی شد تا پس از حرف‌وحدیث‌های بسیار بالاخره تکلیف تیمداری دوباره مشهد در یکی از سطوح بالای فوتبال کشور مشخص شود. مشهدی که دو سالی می‌‎شود در هیچ‌یک از لیگ‌های برتر، دسته اول و دسته دوم تیمی نداشت، امسال بالاخره نماینده‌ای در این رقابت‌ها خواهد داشت. با انتقال نهایی امتیاز تیم خوشه طلایی ساوه به مشهد، حالا نام «خراسان‌رضوی» در قرعه‌کشی لیگ دسته دوم فوتبال قرار داده شده است و این تیم در گروه اول به میدان خواهد رفت. تیمی که هدایتش همچون چند بازی پایانی فصل قبل به‌عهده رضا ناصحی است. در این گزارش، جزئیات بیشتری از نماینده جدید مشهد در سطح سوم فوتبال کشور را از نظر خواهید گذراند.

جدال در گروه سخت

تیم فوتبال خوشه‌طلایی مشهد که به‌زودی از نام جدیدش رونمایی خواهد شد، در رقابت‌های فصل پیش‌روی لیگ دسته دوم با تیم‌های دریای کاسپین بابل، ایران‌جوان بوشهر، نیکاپارس چالوس، شهرداری بندرعباس، سپیدرود رشت، پاس همدان، آریان همدان، شهیدقندی یزد، شهدای رزکان البرز، استقلال زیدون، سرخ‌پوشان اطلس طلایی شازند و شاهین تهران هم‌گروه است؛ گروهی که به نظر در قیاس با تیم‌های گروه اول، شرایط سخت‌تری را برای مشهدی‌‎ها رقم خواهد زد. شاگردان رضا ناصحی دست‌کم با تیم‌هایی که روی کاغذ سابقه و نام بزرگ‌تری دارند، روبه‌رو می‎‌شوند؛ تیم‌هایی مثل شهرداری بندرعباس، سپیدرود رشت، پاس همدان و....

تیمی با محوریت «ناصحی»

رضا ناصحی، بازیکن اسبق فوتبال مشهد که چند سالی است فوتبال را کنار گذاشته و به مربیگری روی آورده است، با عملکرد خوبش در دوران بازی در لیگ برتر، خاطرات خوشی را برای هواداران فوتبال مشهد ساخته است. ناصحی فصل گذشته در چند بازی پایانی لیگ دسته اول و در شرایطی که تیم خوشه‌طلایی ساوه، سقوطش تقریبا مسجل شده بود، به این تیم آمد و توانست روی نیمکت آن‌قدر خوب عمل کند که حالا زحمتکش، مالک جدید خوشه‌طلایی که قرار است نام این تیم را تغییر دهد، به او دوباره اعتماد کرده و تیم را به دستش سپرده است. ناصحی محور اصلی این تیم است و قرار است در روز‌های آینده، اول از همه نام تیم و بعد کادر فنی و بازیکنان مشخص شود. تیمی که خیلی دیر شاکله‌اش برای لیگ دسته دوم فصل پیش‌رو شکل خواهد گرفت، اما بی‌تردید می‌تواند به امید جدید فوتبال‌دوستان شهر بدل شود.

رویارویی جالب شاگرد و استاد

یکی از نکات جالب اولین فصل جدی و رسمی سرمربیگری رضا ناصحی، رویارویی او با استاد سابقش است. تیم مشهد که هنوز او را به نام خوشه‌طلایی خواهیم خواند، در گروه دوم لیگ دسته دوم با تیم سپیدرود رشت هم‌گروه است؛ تیمی که اکبر میثاقیان را در مقام سرمربی دراختیار دارد و تقابل دو تیم میثاقیان و ناصحی می‌تواند جذاب باشد. میثاقیان، مربی و کاشف رضا ناصحی است و حالا قرار گرفتن او مقابل شاگرد سابقش می‌تواند جالب توجه باشد؛ البته سپیدرود به‌جز میثاقیان یک دوجین ستاره مشهدی دیگر را هم به‌عنوان بازیکن در اختیار دارد که رویارویی آنها با تیم شهرشان مشهد هم جالب است.

حیدری: تیم داشتن در لیگ ۲، کمک بزرگی به فوتبال استان است

محسن حیدری، دبیر هیئت فوتبال خراسان‌رضوی، درباره انتقال امتیاز تیم خوشه‌طلایی ساوه به مشهد می‌گوید: «خب این انتقال رسما صورت گرفته است و ما نامه هیئت فوتبال استان مرکزی را در این زمینه داریم که نشان می‌دهد انتقال به‌صورت قانونی و رسمی انجام شده است.» وی می‌افزاید: «البته هنوز اسم جدیدی برای این تیم انتخاب نشده و فعلا با نام خوشه‌طلایی مشهد در قرعه‌کشی لیگ دسته دوم حضور داشته است، اما مطمئنا مالک این تیم ظرف چند روز آینده، اسم جدید تیم را اعلام خواهد کرد.» حیدری درباره تیمداری مشهد در لیگ دسته دوم اظهار می‌کند: «این تیمداری به فوتبال خراسان‌رضوی کمک خواهد کرد و امیدواریم همه مسئولان شهری و استانی دست به دست هم بدهند تا این تیم بتواند نتیجه بگیرد و فوتبال استان را به روز‌های خوبش برگرداند.»

ناصحی: ما تیم مشهدیم

رضا ناصحی، سرمربی تیم فوتبال مشهد در لیگ دسته دوم، درباره قرعه‎کشی این رقابت‌ها می‌گوید: «خب قرعه‌کشی نشان می‌دهد ما در گروهی افتادیم که تیم‌های ریشه‌دار و باسابقه فوتبال کشور در آن حضور دارند، اما به هر تقدیر ما هم تیم شهر مشهد هستیم و مطمئنا دست‌وپابسته روانه مسابقات نخواهیم شد.» وی می‌افزاید: «ظرف چند روز آینده کادر فنی را انتخاب و تمرینات را به‌صورت رسمی شروع می‌کنیم.» ناصحی نیز درباره تیمداری مشهد در لیگ دسته دوم اظهار می‌کند: «من واقعا امیدوارم همه دست به دست هم بدهند و از این تیم حمایت کنند؛ چراکه با حمایت همه‌جانبه مسئولان و هواداران می‌توانیم دوباره حال خوب را به فوتبال مشهد برگردانیم.» سرمربی تیم فوتبال خوشه‌طلایی مشهد نیز درباره نام این تیم بیان می‌کند: «مالک تیم ظرف امروز و فردا نام جدید تیم را اعلام خواهد کرد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->