صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: این مؤسسه در بخش فروش کتاب‌های اعتقادی و معرفتی متناسب با سلیقه و ذائقه نسل نو، حضور فعالانه‌ای دارد و برای علاقه‌مندان تخفیفات مناسبی را در نظر گرفته است.

مجتبی مختاری در گفتگو با شهرآرانیوز، اظهار کرد: مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی بنابر رسالتی که در حوزه معرفت‌افزایی نوجوانان و جوانان دارد، در این نمایشگاه در بخش فروش کتاب‌های اعتقادی و معرفتی متناسب با سلیقه و ذائقه نسل نو، حضور فعالانه‌ای دارد و برای علاقه‌مندان تخفیفات مناسبی را در نظر گرفته است.

مختاری عنوان کرد: عرضه جدیدترین تألیفات انتشارات «برترین آرزو» وابسته به مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی همچون مجموعه‌کتاب‌های «اخلاق توحیدی»، «او»، «راه واژه‌ها» و... را در این نمایشگاه خواهیم داشت.

وی افزود: این مجموعه‌کتاب‌ها در حوزه معرفت‌افزایی برای نوجوانان و جوانان با ویژگی‌های شاخص «زبان روان» و «استحکام محتوایی» و «زیبایی‌های بصری»، طبق مبانی مرحوم علامه طباطبایی و نگاهی نو به عالم هستی، به چاپ رسیده است.

گفتنی است نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی با حمایت آستان قدس رضوی و حوزه علمیه خراسان‌رضوی، از ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ الی ۲ مهر ماه از ساعت ۸.۳۰ الی ۱۷.۳۰ در مجتمع حوزوی آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی (ره) در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.