صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در آستانه بازگشایی مدارس، جشن «جوانه‌ها» ویژه کلاس‌هفتمی‌ها در سال تحصیلی ۱۴۰۳ در مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان‌رضوی با حضور در مدرسه «میرزا حسن افشار» ناحیه هفت که امروز (چهارشنبه، ۲۸ شهریور ماه) جشن جوانه‌های ویژه کلاس‌هفتمی‌ها در آن برگزار شد، در جمع دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها، تصریح کرد: ما باید افتخار کنیم که دین اسلام با علم و علم‌آموزی معرفی و شناخته شده و باید به خود ببالیم که تاریخ و تمدن اسلام با افتخارات علمی و مفاخر علمی خود شناخته می‌شود. باید افتخار کنیم که تمدن نوین اسلامی با محوریت علم و فناوری رقم خورده است و ان‌شاءالله قله‌های بلند موفقیت به نام ایران و اسلام در سطح جهان، معرفی و تثبیت خواهد شد.

به گفته حجت‌الاسلام‌والمسلمین گنابادی‌نژاد، با پیگیری‌هایی که در سطح استان انجام شده، تلاش شده چه در عرصه‌های سخت‌افزاری کلاس و تجهیزات و چه در عرصه‌های نرم‌افزاری به‌ویژه تأمین و سازمان‌دهی معلمان، کتاب درسی و چه در عرصه خدمات و لوازم مثل موضوع سرویس و مسائلی این‌چنینی، تمهیدات لازم صورت بگیرد. امیدواریم سال تحصیلی جدید بدون مشکل یا با کمترین مشکل آغاز شود و بتوانیم شرایط خوبی را برای دانش‌آموزان داشته باشیم.

وی خطاب به دانش‌آموزان کلاس هفتم گفت: شما وارد فصلی شدید که متفاوت با دوره تحصیلی قبلی است. در این فصل، باید روی توانمندی‌هایتان بازنگری کنید. هرکدام از شما نه‌تنها آینده‌ساز هستید، همین الان هم می‌توانید سازندگی‌های مهم و درخورتوجهی در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی داشته باشید.

گنابادی‌نژاد افزود: با توجه به اینکه در هفته دفاع مقدس هم قرار داریم، من به دانش‌آموزان، کتاب «همه سیزده‌سالگی‌ام» را معرفی می‌کنم که خاطرات یک نوجوان ایرانی است که در سیزده‌سالگی به جبهه رفت و در همان سن اسیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، جشن جوانه‌ها ویژه دانش‌آموزان پایه هفتم است که از مقطع ابتدایی وارد مقطع متوسطه شده‌اند. بر همین اساس ۲۷ و ۲۸ شهریور ماه در سراسر کشور به طور هم‌زمان در مدارس، زنگ تحصیلی پایه هفتم به صدا درآمد. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.