صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرپرست نمایشگاه بین المللی مشهد از آغاز فعالیت بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو مشهدبه عنوان بزرگترین نمایشگاه خودرو کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فرزین سلطانی در این خصوص اظهارداشت: این نمایشگاه از ۲۸ شهریور ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خود را آغاز و تا ۳۱شهریور ماه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه به دلیل نقش اساسی صنعت خودرو در تولید ناخالص ملی هر کشور و نقش آن در فعال‌سازی زنجیره‌های تولید، کشور‌های مختلف همواره از صنعت خودرو خود حمایت می‌کنند، افزود: صنعت خودرو ایران به عنوان لوکوموتیو صنعت کشور دارای ظرفیت بالفعلی است که موجب رونق ۶۰ رشته بزرگ و کوچک صنعتی مانند فولاد، پتروشیمی، لاستیک، آلومینیوم، شیشه، نساجی، رنگ و پوشش‌های موادشیمیایی و ... می‌شود.

سلطانی در خصوص زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه بیان داشت: تولید کننده و عرضه‌کنندگان خودرو‌های سبک و سنگین از زمینه‌های فعالیت این نمایشگاه بزرگ می‌باشد که توسط شرکت نمایشگاهی «ایده تجارت هرمس» برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۱۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع و در سالن‌های عطار، فردوسی، مفاخر و فضای باز برای استقرار شرکت‌های حاضر پیش بینی شده تا محصولات، کالا‌های تولیدی و به روز خود را به بازدید عموم بگذارند.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خصوص تعداد مشارکت کنندگان این نمایشگاه گفت: تعداد کل مشارکت کنندگان ۳۰ شرکت است که از استان‌های تهران، اصفهان، یزد، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، قم، سمنان می‌باشد.

وی در خصوص برنامه‌ها و رویداد‌های همزمان با برگزاری نمایشگاه تصریح کرد: از برنامه‌ها و رویداد‌های همزمان با برگزاری نمایشگاه شامل برگزاری press day می‌باشد که ویژه بازدید خبرنگاران تخصصی و عمومی است و از دیگر برنامه‌های جانبی بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد می‌باشد.

گفتنی است این نمایشگاه از ۲۸ شهریور ماه جاری آغاز و تا ۳۱ شهریور ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از غرفه‌های متعدد این نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ بازدید داشته باشند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.