صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تعطیلی بازارهای سیار و جمعه‌بازارهای مشهد

  • کد خبر: ۲۵۴۰۰
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
سرپرست سازمان سامان‌دهی مشاغل شهرداری مشهد گفت: تمام بازارهای سیار، جمعه‌بازارها و جمعه‌بازار خودرو تا اعلام بعدی ستاد مبارزه با کرونا تعطیل خواهد بود.
به گزارش شهرآرانیوز، مسعود رضوی در رابطه با تماس‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ با روابط عمومی این سازمان مبنی بر ادعای تعدادی از شهروندان به فعال بودن جمعه‌بازار خودرو مجیدیه، در روز جمعه ۵ اردیبهشت‌ماه امسال اظهار کرد: تعطیلی تمام بازار‌های سیار، از جمله روزبازارها، عصربازار‌ها و شب‌بازار‌ها و همچنین جمعه‌بازار کتاب و جمعه‌بازار خودرو به‌دلیل بحران کرونا و به دستور ستاد مبارزه با کرونا صورت گرفته است و تعطیلی آن تا اعلام نظر بعدی این ستاد مبنی بر نداشتن هرگونه مانع برای فعالیت مجدد این بازارها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: دغدغه‌های شهروندان در زمینه لزوم بازگشایی بازار‌های سیار از سوی سازمان سامان‌دهی درک‌پذیر است و نگرانی ما در این زمینه هم از حیث نیاز شهروندان به این بازار‌ها و هم از جنبه منع فعالیت فعالان در این بازارهاست که قطعا مشکلاتی برای آنان به وجود آورده است.
سرپرست سازمان سامان‌دهی مشاغل شهرداری مشهد بیان کرد: عبور از بحران کرونا مستلزم شکیبایی جمعی و رعایت دستورات مراجع تصمیم‌گیرنده فرماندهی این بحران و درنهایت اجتناب از ایجاد مکان‌های پر رفت‌وآمد و شلوغ بوده و این امر با همسوشدن همه آحاد اجتماع در این مسیر رقم خواهد خورد.
 
منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.